Üye adı:Kapital_izm
Kayıt tarihi:28 Aralık 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:188
Üye puanı:10
Takipçileri:3
Takip edilen:9
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:30 Gram altını var
Puan:2339 Nakit puanı var
T. Puan:186625,106 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Bence 4 gelecek :p ytd
altın_61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Borsa yükseliş sebebi buydu karla çıkacaklar bence
Bereket_lee için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Gerçekten şimdi nasıl 5. 54 gelecek? Bunu gerçekten aklın alıyor mu? Şaşıyorum
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()5i görsek ne olacak. Sonrası? Malum enflasyon almış başını gidiyor
Derbent için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Biliyorum ama artık güven vermiyor. Son 6 ayda defalarca yanıldın ve susup tekrar gelsin
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Sadece işine gelince giriyorsun. En çok seni takip ettim burada. Güven vermiyorsunuz maalesef. Söylemek istedim. Gerçekleri duymak zor
reis616161 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()He he gelir. Bekleyin. Ytd :)
Elif23q için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ():) enflasyon inecek mi?
zzafko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Fed sonrası sizce düşüş mü var çıkış mı? Bence çıkış olacak
underzero için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()4 e bile düşse uzun vadede çıkacak. Faiz Çok yüksek
Tolaz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Faiz artırımı dedin bağımsızlığını göstermek için bile olsa gelecek. Kesin gözüyle bakıyorum. Ytd
ya_sabr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Önce düşer sonra artar. Faiz artırımı olursa eğer
ya_sabr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Aradığım sorular. Helal ?
Oguzkaan06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Fed sonrası düşüş mü var diyorsun :)
Alicgl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Onlar bu faizle nasıl bu büyüme olur? Kimse inanmadı demek istemiş
Camcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Fed öncesi dolar xy 93lerde ve olası faiz artışı ile artacaktır. Bu da TL nin erimesi demek. Faiz artışı olacaktır diye düşünüyorum. Ytd
underzero için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Fed sonrası düşüş nasıl olacak? Mantığı?
underzero için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Bu piyasalar heralde bu faizle büyümenin nerelere gidileceğini gayet iyi biliyor. Yanlış yönlendirmeyelim bence
Camcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Konuşma sonrası anlam ifade etmiyor işte
Şinek için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kapital_izm yorumu ()Keşke bunları önce söyleseydiniz
Şinek için cevaplandı (yorumu göster)