Üye adı:kansu
Kayıt tarihi:12 Temmuz 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:539
Üye puanı:34
Takipçileri:8
Takip edilen:137
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:İnternet ve Bilgi teknolojileri
Yaşadığı yer:Muğla
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()viop işlem ne demek hocam
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()ben de ilk defa kar ettiğim için sattım da , şimdi de korkuyorum alttan alamazsam diye
Rochefoucauld için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()hep dolar daydım, onsa bir ay önce geçtim, bu sayfadaki herkes yardımcı oluyor, dolar sayfası öyle değildi, hepiniz sağolun
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()teşekkür ederim, sağolun
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()hocam daha yükselebilir mi ons
ekonomi_kamu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()allahım rahmet eylesin, nur içinde yatsın insallah
efsane27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()çok teşekkür ederim ilginiz için, hakkınızı helal edin
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()aynen öyle, parabolik sar da ise kaç kere beşer puanlık al sat verdi ama o da makasa gidiyor. Bu garanti
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()teşekkür ederim , yani öğrenmişim
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()bugün hiç 22 yapmadı değil mi , yoksa ben hala anlamış değilmiyim
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()tekrar teşekkür ederim,
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()çok özür diliyerek tekrar soruyorum, bir saatlik mi 15 dakikalık mı açacağız
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()inşallah bir daha deneyeyim
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()çok teşekkür ederim
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()envelop da da mum olarak heikin ashi kullanmalımıyız
kansu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()ben bir türlü envelop kullanamadım, ya da anlamadım , elittürk hocadan da dinledim ama yapamıyorum, anlatmak zor mu sizin için bir bahsetseniz, teşekkürler şimdiden
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()ben envelop yerine parabolik sar deniyorum, elittürk hocadan öğrendim, ama geç kalıyor alım satımlarda, mum olarak da heikin ashi kullanıyorum
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()onsta aresay alt ve üst değerleri kaç giriyorsnuz
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()sağolun çevapladığınız için, ben çok anlamıyorum da bu işlerden
Ambarcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kansu yorumu ()teşekkür ederim, siz tl ye mi geçeceksiniz, dolar a mı , vebal benim
Ambarcı için cevaplandı (yorumu göster)