Üye adı:Kamyoncu
Kayıt tarihi:5 Ekim 2015
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:212
Üye puanı:9
Takipçileri:1
Takip edilen:21
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()Banka gibi düşün sadece al sat başka bişey yok...
Döwiz bürosu misali al sattan kar ediyolar başka bi extrası yok..,
Mediggo33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()3, 2825 ten euro alınmıştır
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()Okk teşekkürler
sezenesen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()Nereye kadar düşer Sezen sence kaçtan almayı düşünüyosun sen?
sezenesen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()üstad şuan full dolar dayım parite için ne önerirsin ?
saygılar...
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()Kaptan dolar dayım şuan full olarak
Çarşamba yı bekliyeyim senin yazıları göre anladığım kadarıyla...
Tavsiyelerini bekliyoruz teşekkürler...
captain__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Kamyoncu yorumu ()Reis dolar da beklentin nedir 2, 9170 i gördü ama saatlik dilimde henüz Altın da şuan için 2, 88 2, 86 gelir mi?
Ne dersin...
Saygılar
Hakan_REiS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()hocam alım için kaçı bekliyorsunuz?
bende beklemedeyim tawsiyeniz nedir?
tşkkrler...
Kensun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()3, 02 3, 03 tawsiye niteliğinde
cemmy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()bu dolar kısa zamanda 2, 70 den al beni der artık heralde... ytd
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()dolar da euro da freni boşalmış kamyon gibi : ((
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()euro beklentiniz nedir?
srkncan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()parite hakkında ne düşünüyorsun
hopehop için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()hocam şuan euro dayım
1 kasım için sence Euro yu satıp dolar a geçmek mi mantıklı yoksa euro da kalmak mı
Tardu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()hocam elimde euro war o zaman parite nin çıkmasıbı bekleyip dolar a geçiş yapılabilir diyorsunuz...
doğru anlıyorum dimi?
saygılar...
Broken_Heart için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()hocam euro daki tepkiyi nasıl bekliyorsunuz?
Kensun için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()bu demek oluyo ki döviz yükselecek
dmr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()3, 30 mu hocam
emektar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Kamyoncu yorumu ()hocam euro yu kactan aldınız
emektar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kamyoncu yorumu ()Ok tesşekkürler
REKLAM için cevaplandı (yorumu göster)