Üye adı:Kadirgs
Kayıt tarihi:1 Nisan 2021
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:2948
Üye puanı:76
Takipçileri:21
Takip edilen:67
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Tamam o zaman bisey satmam
Abla sık sık yazıp sizi rahatsız etmek bunaltmak istemiyorum ama napayım gramdan 25 zararla cıktım acemice hisseye girdim 25 civarıda burda zarara girdim oldumu 50bin
Bende şunlar var
Froto 190
otkar 370
tmsn. 22
info 4.90
vestel 38
inveo 143
vakko 15 ( gecen gün 15,36 gördü yükselicek heralde diye satmadım o da düstü )
Gedza 41.27
Hedeflerim yüksek
Belki bende bir gün kâra gecerim takibinizde olsam yardımcı olsanız gerekli yerde uyarsanız etiketleseniz olmazmı Flamingooo
Durum bundan ibaret
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kadirgs yorumu ()Hocam nereye kadar düşecekse düşsün dönsün sinirlerim bozuldu zararkes yapmazsam iyi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kadirgs yorumu ()Hocam bist?
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Bu gün işkence yapıyorlar
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Hocam ne durumdayız
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Kadirgs yorumu ()Hocam son durum ne
Physio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Devre kesti tamam ayvayı bizde yedik
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()1912 ye degdi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()1920 de kirildi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Donduk dolastik 1920 lere geldik
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()1940 ustune atamadik
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Ne bileyim bi aşağı bir yukarı hay Allah ya inşallah bugün sarkmalar biter rahalarız
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Yine dusuyo
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Hocam yine 2117 2161 üatüne mi atması gerekiyor
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()1913 gelirse ne var ne yok satalimmi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Atti napalim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Mesajım geldimi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()1940 i da kıracak gibi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Hocam bist devre kesti noluyor yine
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Insallah hocam 1960 da kirildi
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Kadirgs yorumu ()Kralllsın hocam inşallah
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)