Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:47963,446 Gram & Puan birleşimi
Başarı:308. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Fizikide makas istediğim seviyede değildi. %5 civarı fark vardı tabela ile arasında. Şimdi o makas kapandı. Olası 3800 seviyelerinde tekrar hatrı sayılır fiziki alacağım tabi :)
GÜMÜŞ_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Kapan gözünü korkutmuyorsa, elbette BEDAVADIR kardeşim. Bol kazançlar.
GÜMÜŞ_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Valla dostum gerçeği konuşmak gerekirse hala sattığım fiyatın Altın da. (fiziki) zaten düşüncem; sattığım zaman da fiyatı yüksekti. Alma gibi bir zorunluluğum yok... Ben düsüncemi belirttim sadece.
GÜMÜŞ_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Bu fiyatlardan alıcı bulan ons, en az 10 sene yatırımcısını terste bırakır. Bedava peynir, sadece fare kapanında olur. (YTD)
GÜMÜŞ_PATRONU için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()4277 aşılmazsa 3875 hedefim yakın...
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Anlaşılan bu fiyattan mallandırdıklarına uzun süre hammallık yaptıracaklar.
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Dostum 21 Ekimde sattım. Fiziki ile sanal arası makas 600-700 tl idi. 22 ayar fizikiyi 5475 den verdim.
Linemaint için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Kesinlikle gelecek
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Zirvelerden verdiğimiz fiziki malı 3875 seviyeleri gelmeden almayacağız. (YTD)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Yok be yüzde 8-9 düşüş beklentisi cok değil :)
AcemiVeled için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Döngüyü takip etmek lazım
Orucbeyli için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Çok direndi ons. Bu kez 38xx seviyeleri çalışmalı. Sonrasında akümüle ve tekrar yükseliş. (Ytd)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Bu hafta içi 3875 yolculuğunun başlayacağını düşünüyorum. Satın almak için orada bekliyor olacağım. ( Yatırım tavsiyesi asla değildir. !)
-2BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Ons yeni "Hammballar arıyor."
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()İlk durak 4130 olacak görünüyor.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Dostum Altın idolüm hala. Testerenin devamını bekliyorum sadece.
alper19 için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Günaydın kıymetli dostlarım.
Sarıkızı çok isteksiz ve nazlı gördüm. Sonu felaket olmaz umarım.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Dostum Altın yatırımı benim hayatımda çok farklı yerdedir. Düşmesine sevinmem ama uzun süredir yükseliş trendinde olan bir türevin, yine bir süre testere yapması yada akümüle olması çok normal değil mi? Beklentim o sadece
Eğlenceli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Kesin bilgiyi kimse veremez dostum :) Yatırım tavsiyesi değildir tabi ki!
Yamuk için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()4175 üstü 4h kapanış gelmezse ilk hedef 4070 olur.