Üye adı:KadirBaba
Kayıt tarihi:17 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3979
Üye puanı:321
Takipçileri:25
Takip edilen:5
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:19 Temmuz 1907
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Adana
İşsiz, güçsüz, avare ve garibanın biriyim.
Gram Altın:8 Gram altını var
Puan:170,19 Nakit puanı var
T. Puan:48416,2908 Gram & Puan birleşimi
Başarı:308. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Vallahi cok komiksin 3890 dediğin %3 demek. Burdaki millet %10 düşse tınlamaz :)
karanlikgece3636 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Dünyanın 3/2 si short poz almışken kimseye para yedirmezler meraklanma.
karanlikgece3636 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Komik misin? Daha dünkü fiyata geldi :)
karanlikgece3636 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()3943 seviyesine kadar geri çekilme, sonrasında 4105 $ hedefim var. İzleyip görelim.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Beklediğimiz hareket geldi. Düzeltmesini yapsın alan alsın, satan satsın yolumuza devam edelim
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Düşmesi için en ufak olgu yok şu an
Cankosmak için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Malları kaptıracaklar diye satarken elleri titriyor ordinoların :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Aylardır tek paylaşım yapmayan hesaplar ortaya bir bir çıkıyor :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()ABD açılışında baskılamaya çalışıyor. Becerecek gibi değil. ABD bankaları banknot matbaalarını kapatmadan Altın da ciddi bir düşüş beklemek yanlış olur.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()İnsanlar genelde bu tür söylemleri "ters indikatör" diye değerlendiriyor. Evet
Emrolli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()İslam memiş 'Manipülasyon' demiş fiyatlara. 3100 iken bile insanlara aldırmadılar altını . Şimdi de nasıl sattırırız diyorlar.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()O konu özelinde evet. Ben farkı anlamışım pardon :)
durnalarkuyumculuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Faiz indirmez muhtemelen de. Para çıkışı bist piyasasından da oluyor ama ons denen şeyin türkiyenin dayısı, teyzesi aldığı için yükseldiğini düşünmek, meczupluk olur...
durnalarkuyumculuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Ya %3-5 düşse ne olur ki ? :) biz yıllardır buralardayız...
Fox_27 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Talep kesilmesi dediğiniz doğu düğünlerinin azalması mı?
durnalarkuyumculuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Sabaha göre hâlâ %1.5 yukarıda olduğu unutulmamalı
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Şelaleciler buyrun saha sizin :)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Kimmiş bu avusturyalı yorumcular? Recaizade mahmut ekrem mi ? :)
Emrolli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Bana göre bu yükseliş esas ons yükselişi bile değil. Tamamen ABD dolar ının değer kaybı ile alakalı. ABD darphaneleri üretime devam ettikçe ons 5000$ seviyesini bile kısa sürede aşar.
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için KadirBaba yorumu ()Bu durumun olamayacağını mı düşünüyorsun?
kralkarışık için cevaplandı (yorumu göster)