Üye adı:kaan_g
Kayıt tarihi:13 Mart 2024
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:217
Üye puanı:31
Takipçileri:2
Takip edilen:1
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4076.95) (26.6.2026 20:45:40)
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Al sat böyle yapılır :)
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Yeni dünya düzenindeki en önemli element.
Charchari için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Buralarda 12-24 saat oyalanırsa aşağıda 3.800 var, kritik noktalar. Dönerse 4070 yine yanar. Ytd
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()4103 den gönderdik daha da gidiyor.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()3800 zor bir ihtimal de olsa şimdilik dip gibi ama 3800'in Altın a zorlarsa 3640 hızlıca gelir gibi ytd
Ka_Nun için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Bence bir çabası yok. Henüz denemedi 4000 in altını ama deneyecektir diye düşünüyorum.
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Biliyoruz altta 3800 var. Gelir demiyoruz ama altta duruyor.
Akasyam24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Aman ismini zikretmeyin. Şimdi gelir yazar yükseltir
miles için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Adam hiç satmıyor ki sadece yukarda fiyat veriyor
Ka_Nun için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Burası Gram altın sayfası değil ama sayfada çokça gramcı var. gramcılar için küçük bir uyarı, gram başı 500 tl işçilik var. Olur da çekerlerse onsdan beter bir düşüş olur.
1BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Ytdli ytd diye diye terse koydular milleti. Gerçi bunların peşine takılıp giden Yarım akıllı var mıdır bilmem.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Al yat çılar sayfada niye takılıyor anlamış değilim zaten :)
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Tl bazlı işlem açanın vay haline
Farket için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Yukarıya az hareketlerle düşüş bitti hissi yaratıp daha da aşağı çekebilirler mi? Olur mu olur.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Kanka sen yazma, sen yazınca yükseliyor
bashar89 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Düşüşleri tahmin etmek zordur, tebrikler
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Bence merkez bankası alımları en çok etki eden şey değil. altını n türevinin bir günlük işlem hacmi belki de bankaların bir yılda aldığı fiziki altından fazladır.
misafir61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Ons yönünü aşağıya kırsaydı da bir sürü kişinin vebaline giren olacaktı. Buradaki yorumlar elbette fikir oluşturuyor ama yorumlara göre işlem açmak da pek akıllı adam işi değil.
Eren_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()3600 den sattıklarımı zararına 4080 den geri aldım 4270 den bir daha sattım, trendin sonu geldi gibi, buralardan almak da baya bir risk gibi, bekleyecez düşmesini, hayırlısı.
0BeğenmedimŞikayet
Ons için kaan_g yorumu ()Milletin terse kalmasından keyiflenen bir tayfa var
Haçaturyan_usta için cevaplandı (yorumu göster)