Üye adı:K_Ç_B
Kayıt tarihi:18 Ocak 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:19594
Üye puanı:3987
Takipçileri:654
Takip edilen:56
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:8 Haziran 1907
Meslek:Danışmanlık
Yaşadığı yer:Zonguldak
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()adam alış yazıyor sende dalıyorsun hop geri çekiyor onlarda taktik değiştirdi adamlar uyandı işler zorlaştı
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()b. t- c sayfası eskiden al sat kazanırdık bu işlerde bitti diyor beni oraya çağırdılar gitmedim başıma gelecekleri biliyordum.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()ET- HERİ- UM %-10 BIT- CO- I- N ONS ALTIN %-0,60 GÜMÜŞ %-2 ÜZERİ
ABD endeksleri %-2 varan düşüler yaşıyor bizim endeks yatay kapattı ben biraz yedek akçeye döndüm.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()arkadaşlar dükkanın kapanmasına karanlık oda harici son 4 dak.
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()allah yukarıda yeminlen bakmadım msj atacağım bi baktım %3.50
iyide ben memnun olmadım ki not olarak yazdım endeks biraz düzeltme yaparsa takip etsinler okullar açılacak bu hisseler hareketlenebilir.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()sayfaya INDES yazayım not olsun dedim bir baktım hisse %3.53 :)
vay arkadaş hangi hisseyi yazacak olsam hareketlenmiş bekliyor.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()talep yüksek olunca ortalama ne düşerse, sistem kardeş payı misali işliyor :)
Ruşenn1221 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()TKFEN 29X hedef rakama yaklaştı daha gider mi?
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()ÇİMSA iyi güçlü bir şirket kazanıyor yatırım yapıyor.
TOKİ konut haberiyle demirçelik ve çimentolar hareketlendi ancak daha ne kadar fiyatlar bilemem orta uzun vade tutacaksanız sorun yok.
KAR ALAYIM DERSENİZ %50 SATIP YARISINI CÜZDANA KOYARSINIZ, KISACA SEÇENEK ÇOK KARAR SİZİN.
Fisun_k için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()bi- t- co- ın %-9 çakıldı orası eskisi gibi değil borsa böyle devam ederse dolar ve bıt- co- da- n sıkılanlar bu tarafa gelebilir.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()az daha zorla, temeline dolar ları gömdüğü binanın adresini de yazacak :) @Halilibo06
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()bence eregl keyfi yok toki konut haberi biraz canlandırdı.
ACEMİ_BEGÜM için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()BANKALAR DÜŞÜNCE
endeksi EREGL asansör yaptı inince endeks aşağı biraz yükselince endeks yukarı bizim borsanın halleri :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()hiç ummadığın bir anda sorarım duvarına yazıp silersin :)
Caneyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()bugün güçlü şirketlerin bilançolarının sonuna geldik önümüzdeki hafta neler olacak izleyip görelim benim düşüncem Eregl dün ve bugün gördüğü tepeyi geçmesi zor bankalar biraz dinlenir borsayı hangi hisseler taşıyacak?
Caneyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()hdfgs için daha yolun başı sayılmaz mı demiştim :)
yanlış anlamadımsa siz bu hisse için almadığıma isyan ediyorum demiştiniz :) doğrumu?
Caneyyy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()Fazla yürümemiş daha yolun başında değil mi?
Caneyyy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()YUSUF gardaş sen hisse aldırırsın da o hisse yatar mı? :)
The_yusuf için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()ARENA yazdığım destekten dönüş yaptı gibi 13.20 gördü yukarı attı 13.35
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için K_Ç_B yorumu ()1 ay önce VESBE için bir msj atmıştım yanılmıyorsam siz dönüş yapıp bu bilgiden ne anlamalıyız diye sormuştunuz o bilgiden sonra vesbe biraz daha düşmüştü ve hala toparlanma yok.
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)