Üye adı:Jassmin
Kayıt tarihi:17 Kasım 2016
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:1038
Üye puanı:47
Takipçileri:22
Takip edilen:28
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()nem senden habersiz birsey almiycam daha satmiycamda hakaniye42 ye az kaldi :)
asilzade_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ():) su yuzumuz gulsun ya millet guldu okadar parite neydi :) tamam ilk euro aglatdi sonra tl sonra dolar bir parite kalmisdi aglamadik :) o bagri guldurse o degil abicim gumus senden soruluyor okuyorum orda guldurursun olmadi bizi @asilzade_19
şafak37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()ok insallah
asilzade_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Jassmin yorumu ()arkadasim merhaba parite neolcak bu arada?
Korutürk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()hocam bende elimdeki dolar i parite yaptim gecmis olsun mu demeli dolardaindi vallah neyapcaz simdi ?
Denizli07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()bittik ya benim yapacam isde ben...
Euro_xxx_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()batik hala panik yokmu balom
BALO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ():) bende erkek sandim :) bende diorum ayni benim gibi ne cok aglarmis bu safak ben abime agliorum siz dayiya :)
şafak37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()insallah evet tl de var hadi insallah :)
BALO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()evet balo iyice sacmaladik bende sende giriorsun madem dedim girdim sabah :) off ben bu isden bisi anlamadim balo neolcak
BALO için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()isdede dusdu tmm ettik zarar evet konusdukda bir an site parite diye calkalaniordu lanet olsun dunku hatayi yaptim acelece bu parite bizi bitircek niye parite cikcak dendiki ozaman anlamadim
asilzade_19 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Jassmin yorumu ()evet maksatda o ama biz bulasdik ya kesin zarar etcez
Eframess için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()bilmiorumki ne bilim sabah girin dayi bende yaptim deyince bende yaptim dayida ceyrek dolar daydi bi duze cikim birakcam bu isler :(
asilzade_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Jassmin yorumu ()bilmiorum parite cikarsa sanirim faydasi olcak dolar erimesinden kurtarcak diye umit ederek girdim
kalbitemizolangelsin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Jassmin yorumu ()oyle denilior ben emin degilim rumuz pasa ve dayinin beklentisi
Dark_Knight için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Jassmin yorumu ()ben bugun ilk defa yaptim elindeki dolar la euro aliorsun tl ye gecmede eur/usd penceresini acip
kalbitemizolangelsin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()yok kesin kesin bekliycem parite zarar etirirmi ya bizi simdi yine abim ja nerden bulasdik
asilzade_19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()psttt yaptinmi parite :) ben gecdim sabah 50 bip daha az olduguu halde gecmemisdik simdi gecdik allah sonumuzu hayir etsin :)
UnivErsin için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Jassmin yorumu ()simdi elindeki dolar la euro almis oliyorsun parite 1076 ya sonra parite 10850 olcakmis yada 11080 olcakmis ozamanda tekrar dolar aliorsun ve elinde bugunden daha fazla dolarin olmus oluyor anladin
Dövizci_Kiz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için Jassmin yorumu ()yok 3 de bir dolar imi euro yaptim diger ucde 2 tl m zaten hep duruyordu tl var yani elimde iki haftadir dun sadce 3 de 1 dolar almisdimya onu parite yaptim
asilzade_19 için cevaplandı (yorumu göster)