Üye adı:Iyi_mi_böyle_
Kayıt tarihi:21 Mart 2020
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:6483
Üye puanı:1296
Takipçileri:83
Takip edilen:11
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İzmir
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:442,84 Nakit puanı var
T. Puan:129141,6214 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Hep gülün :D
STEVEN_SEAGAL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Sorma yaa hepimiz aynı düzeltme yaparsa alırsın
pesto__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Heyy maşallah yaşasın dolar mı! ...
yesildüzceli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Aynen daha öncede benim başıma gelmişti :))
STEVEN_SEAGAL için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Hg cnm bildiğin gibi kalkınmayı bekliyorum sen nslsn
pesto__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Ons bambaşka akmaz kokmaz verdiklerimi alayım ons dönücem inşallah
Abrasivci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Sen dua et gelsinde :)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Bilmem belki 3 haneler gelir :)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Takip ediyorum fakat grafik fln işlemiyor kafasına göre nsl bir kağıt İnan anlamadım
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Seni kaygan zemine piste alalım :D
Abrasivci için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Zarar yok yaa bunada şükür :)
Abrasivci için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Malesef benim öyle bir şansım yok
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()dolar olsa müdahale çoktan olurdu ellerinde yok malesef
An_tep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Bekliyorum hedefim bayağı yüksek ylnz beklerken şunu öğrendim parçalı trade yapmak gerekiyormuş maliyet 51 53 gördü vermedim yarısını verip alttan alabilirdim
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Ewet maliyeti geçti satmadım bekliyorum gzl olucak inşallah
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Ben düşmesini istiyorum
DOGAN_71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Henüz gelmedi
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Şükür iyi gibi gibi :)
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Şuan beni üzüyor
DOGAN_71 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Içimizdeki İrlandalılar sizi sizi benjonun yükselmesini bu kdr istemeyin yaa