Üye adı:Iyi_mi_böyle_
Kayıt tarihi:21 Mart 2020
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:6483
Üye puanı:1296
Takipçileri:83
Takip edilen:11
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:İzmir
Gram Altın:21 Gram altını var
Puan:442,84 Nakit puanı var
T. Puan:127166,5567 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Kafan rahattır artk :)
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Sen bistte msn yoksa grm mı var elinde
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Işte o zmn fiziki düşünebilirim artk bankadan alım ypmyrm bir önceki alımımda fizikiydi en iyisi
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()1700 altı olmz snrm
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Borsadan bahsediyoruz
Pierlotti için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Kaç gündür tavan kapatıyor bilsek alırdık
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()@Memur06 @Bulut_06 @LEE_ @Ust14 @66vip @Hsadic612 @Ç_A_M @Ecem58 ve tüm altın. in ailesi gününüz aydın kazancınız bereketli olsun
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()16 küsür maliyet yrn gelir snrm
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Maliyet yüksek olduğu için mecbur bekliyorum
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Daha maliyete bile gelmedi
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Bende tmmldm :)
Memur06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Sorun değil teşekkürler.
suavi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Teşekkürler sorduğun için insanları anlamak çok zor gerçekten
suavi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Iyi geceler sizden bir ricam var Erdal beye sorar mısınız beni neden engellemiş
suavi için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Görev tmm iyi geceler
LEE_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()İnsan ister istemez etkileniyor haklısın takılmamak lazım
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()İsteyen istedigiyle konuşur yok ben onu sevmiyorum sen konuşuyorsun çocuk gibi küsmek hiç benlik değil ben o hakkı kendimde bulmuyorum karşı tarafında bana müdahale etmesine izin vermem kaç senedir Burdayım bir sürü arkadaşım var bıraksınlarda kimle konuşup konusmuyacagima ben karar vereyim haksız mym?
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Engelle o zmn Serkan ne diyebilirim bende my life sevmiyorum sende ona yazıyorsun ben birsey dedim mi?
Srkn87 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Yoo yazdım
Zamazinngo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Iyi_mi_böyle_ yorumu ()Kağıtları yazarsanız kısa vade gidecek sevinirim :)
Hsadic612 için cevaplandı (yorumu göster)