Üye adı:Issizadam63
Kayıt tarihi:2 Ocak 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:17670
Üye puanı:1119
Takipçileri:66
Takip edilen:33
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()15 k da, gala 4.23 tu suan 0.98, chz 5.82 idi suan 2.29, storj 36 idi simdi 13.74 vs
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Altlar 9 k seviyesine gelirse alirim sanki.. btc gazi hocanin 154 k hedefi olsa bile
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Suan btc 98 k ama altlar 13 k seviyesinde... birkaci haric
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Yok farkindayim 4 senedir bekliyorum..4 sene once aldigim storj chz enj ayni gunde satmamis olsaydim hala yuzde 60 zararim vardi
karaprensgsli için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()90 k mi geliyor. işte orda alma zamani olur hocam bu sefer
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Trump bikac gunluk koin ama yuzde 70 dustu malesef
Ayhnkpln için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Şuandan itibaren ful girilebilir yani diyosunuz hocam
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Hocam kar kış kiyamette gap boslugu bekliyoduk olmadi. altinalrin gumus mumus hepsi ucup gitti
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Eta dost kim biz kim. eta yaririmdan iyi anliyor neyi ne zaman alip ne zamn satcagini iyi bliyor
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Gap ne blmiyorm gazi hocadan duymustum 6 ay once
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()9 aydir durmadan yukseliyor gap boslugu gelmicek gibi
Mavi_Gezegen19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Ve sonunda an itibariyle gala bi sifir atti önune...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()3 senedir alamadim hala yani 6.61 de sattiktan sobra aldirmadilar beklemedeyim hala
PİA19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()7 şubatta altkoinler daha da ezilirse alabliriz belki hocam
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()154 k mi geliyor.. hocam gap boslugu yokmu
gazi45 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Dost yine kotu bi silkeleme.
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Eta dostun lunc ve dogesini mahvetmislerdir.. silkeleme bitmiyo yillardir
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Cok kotu asagi cakmislar altkoyinleri..
12 k seviyesinde resmen
muro__ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()Hocam 6 ay oncesinden altlar 25,26 ocakta cok sert yukselecek demistiniz. yine asagi cakmislar... artik bundan sonra yine ayi mi baslicak acaba, cunku 8 aydir btc yukseluo durmadan
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bitcoin için Issizadam63 yorumu ()4 senedir kimseye kazandirmadilar hocam iceri aldikca aliyolar hala
Klas_Yatırımcı için cevaplandı (yorumu göster)