Üye adı:Issizadam63
Kayıt tarihi:2 Ocak 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:17676
Üye puanı:1121
Takipçileri:66
Takip edilen:33
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Issizadam63 yorumu ()Makaslardan dolayi 2 yildir kimse emtia alip satamiyor zaten.. faizler de yuksek olunca insanlar faize kacmak zorunda kaldi
zeynepp10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Kotu olmus. allah sabir versin
narmanlı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Altin onsdaki 1800 lu rakammlari ileriki zamanda bekliyor celik hocam da
sabır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Nasil oli hocam sattiktan sonra 3 senede 4 kat artti gumus:).. kar mar varsa da sizvdeyerli hocalar sayesindedir... nyse hocam sayfada cok yazdim hep bnim yorumlar yer kaplamayalim bosuna. iyi geceler
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Yani cok konuda adim atma fobim vardir biraz. temmuzda 11 binden aldigim 5 c. altini var var kosede.
RıdvanAkb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Ypcak bisey yok ben yerine biz derim halkim kazansin derim... ozamnlar 5 ve 6 lardan gunde 3 kere alip satardik 1 kurus makasla. guzel gunlerdi
EuroDol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Soru bilgiye ulasmanin yoludur ve istisare etmek saglikludir duzgun adim atmani saglar dost
RıdvanAkb için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Hmm yani nokta atisi mi yaptim kardamiyim hocam yani ; ))
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()2020 temmuzda 6.61 de satmistim kırvem hala bekliyoruz
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Almadim ki hala kivrem
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Rasyo dunku ulastigi 92 de dursaydi bu altin onsla gumus nerde olcakti. rasyo dusmeseydi smdi alabilirdim
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Altin ons cok dustu ama gumus ons dusmedi dusmuyo
Yesmar_yesmar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Bazen zararkes gerekli hocam buyuk kayiplari önluyor cunku
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Dost isini iyi bliosun. buzdolabini derin dondurucunu kilerini doldurmussun. sepetini alrin gumus de doldurmussun kkm de de iyi kar ettin. masallah diyelim
etacarter için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Bakalim bizim 21.80 alti gelecek mi
Yesmar_yesmar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Almadik . millet satti yamukluk yapip yine uctu gitti bu
Yesmar_yesmar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Issizadam63 yorumu ()Nakitte olan ne alip napmali hocam
leventt için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Issizadam63 yorumu ()Nasil yani dolar sert mi dusecek
cbukowski için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Burdan bazi deyerli hocalar sattigina gore bize de yine beklenek dusuyor alim icin...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Issizadam63 yorumu ()Yarinki faiz artisi yine 500 baz mi olur