Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31907,0135 Gram & Puan birleşimi
Başarı:338. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Su dolar 9 ları görürse hemen onsa geçerim
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Fed toplantısı önemli az şahin olurlarsa 1600 ler gelebilir
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()dolar Perşembe görmeden bir şey demek yanlış olur
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()8.64 üzeri iyi suan satış baskısı devam
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ():))) onlarda bir çiçek diyorsun bari range falan olsaydı
Maximus55 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Onlar görülenler birde depolarda garajlarda saklananlar çıksa o zaman fiyat lar nasıl düşüyor ama adamlar kiralık demiş tabi yersen
Teknik35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Geçmiş deki gibi karaborsacılık yapıyorlar
Teknik35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Stoklarda var satmıyor lar dahada yükselecek diye.
Dolarci_72 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Yatırım aracı olarak gördükleri için artıyor ama insanlar hata ediyor
Serhat_mori için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()siyaset yeri değil burası bu site de siyaset yasağı var kuralları okuyun
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Mb ye faiz baskısı bu dlr ı yukarı tasır çünkü faiz yüksek inmeli görüşü ile geldi bu sene faiz indirme me gibi şansı yok çekirdek enflasyon muhabbet i buyuzden çıktı
50mg için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Full işlem iyi değil kar varsa kısmı çıkın ama görüyorsunuz ki bu dlr yukarı gidecek Perşembe ye kadar mb baskılama için tl cekti Piyasadan oda 1-2 güne çöp olur
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()8.3 dan alanlar sattı mb de tl çekti piyasa dan aksama yukarı devam eder gibi
Pyw için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Kesinlikle katılıyorum
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()tl çektiler piyasadan
ksf53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Piyasa dan tl çekmişler dolar ı tutmak için
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Hayırlısı olsun tskler bilgi için
ksf53 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ben indirim bekliyorum çünkü artık son ceyreğe giriyoruz mb başkanı buraya gelme sebebi düşük faiz yüksek kur du. ReZerv topladı ama halen faiz indirmedi bu rezerv onu kurtarmaz
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()50 puan indirecek bence
Engin_4848 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ():))) haklısın
doitlike için cevaplandı (yorumu göster)