Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31868,98 Gram & Puan birleşimi
Başarı:337. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Daha bitirmedi gibi
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Güzel bir direnç var ama aşılmasına az kaldı dolar bi zirve yapıp dönsün bak nasıl geçiyor
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Yarın bi bakayım grafiğe ona göre yorum yapalım ama fed varlık azaltsada yukarı atak yapacak ama kasımdan önce azaltmayacaklar
Enver34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1837 ye ugramasını bekliyorum ama nasip diyelim
Enver34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Dönüp dolaşıp 1750 lerde kalıyor hani kulp olayı vardı ya. Sanki oluşturacak gibi ama genede dikkatle takip edelim
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1750 hakkında ki eskiden söylediklerimi hatırlıyormusun hani ilk düşüş basladıgında @Fatihsultan
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Aynen bende öyle düşünüyorum ama o zaman 8.4 bekleyecekler
Eskişehir_selçuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Aleyküm selam
Protektive için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Tabiki haklısın ama bu ay pas geçer
KOMŞU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Kesinlikle ama halen garip tesellisi mi bilmem ama bir atak bekliyorum 1830 lara
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()8.6 önemli destek oldu gelirse dlr saldırı başlar
Eskişehir_selçuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Döner destek alır
Uefs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Olabilir dediğin gibi ama bir önceki tepeden bir satış beklerim 3 ncüye geçeceğini düşünüyorum tabi benim şahsi görüşüm
KOMŞU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()8.95 den döner bence
KOMŞU için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()hayırlısı olsun üstadım
Strongking için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1835 üstü herzaman harika olur bizim ana hedefimiz onu geçmek
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()aynen kardesim üste kalmalı
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()diş temizleneceği için sinirlere baskı yapar diye kanal yaparlar yoksa sızıntı hissettirir
Özer_cemil için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()derin düşüş 1680 dememizmi evet beklenti dahilinde ama sunuda unutma piyasa yapıcı değiliz ihtimal konusuyoruz aylık desteğin Altın da kalsaydı o zaman anlardın
Keyfi_gıcır için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()dusene cıkarmı diyoruz 1737 altı sıkıntı dedik aylıkta. üstünde kaparsa tabiki ekim onsa yarayacak
Keyfi_gıcır için cevaplandı (yorumu göster)