Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31998,312 Gram & Puan birleşimi
Başarı:337. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ya bırak hindi piliç tavuk bunlar etten ucuz ne pahalı sı yediğin salamlar neden yapılıyor
Mikail_kiyak0609 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Saçma sapan konuşma hindi etidir
Mikail_kiyak0609 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Tşk ederim açıklamanız için
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ():)) anlık yazması enteresan geldi ama olumlu hava olursa bir rakamda ben söyleyeyim 9.08
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Nereden bakıyorsunuz
Akan_Deniz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Çok doğru tespit. Önemli olanın faiz değil tl nin değerli olması ama yönetim takmış faize
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Hemşerine gelde anlat:)) işin şakası bir yana adam sistem değiştiriyorum diyor cari açık kapatıp dolar ı düşürecekmiş cari acıgımızın ne kadar olduğuna bakmamış galiba. Bu ancak doğalgazı çıkarır çıkarmaz hepsini peşin satarsak olur
Bay_Bayburtlu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Helal olsun onlara
Birss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Kesinlikle fikirler çakışsada saygı çerçevesinde cevaplamak lazım ama bizde alaylı üsluplar oluyor neyse takılmayalım onlara saygımız baki
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Konu: Ustalardan yorum bekliyorum diayonal yapi
3-5 kurus oynaması normal volatiliteden ama kanalın acıları sana yön verir
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Aynen ustadım saygıyı hakeden ender insanlardansınız
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Konu: Ustalardan yorum bekliyorum diayonal yapi
Tespit iyi yükselen kama veyahut kanal asagı kırar normal de ama burası Türkiye
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Allah aşkına benim dolar ım yok alıp sattıgım doğrudur ama tutmam kar görüp satarım ben ülkenin düzgün yönetilmesi ile bu kurun nasıl yükseldiyse düşeceğini iddia ediyorum ama düzgün yönetilirse burayı iyi anlamak lazım
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Cehalet konusunda sen ileridesin çünkü gap boşluğu denen yer mutlaka döner orayı doldurur senden daha tecrübeli olduğumu biliyorum sen ticaretine bak bence
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Yavaş yavaş çıkarsa birşey olmaz Pazartesi günü dolar ı 15 lira görsün millet bak neler neler olur ülkenin bir anda fakirleşmesidir bu
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Niye bizden birşey olmazmı diyorsun biz eskiden beri alıp satarız dolar ama günde 3-5 kurus iner çıkardı kazanırdık şimdi makas payı o kadar ikincisi bu ülkede doların ani çıkışları büyüdükçe tepki artar benim gibi düşünende çok sen olmayabilirsin
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()O gap boşluğu bir gün dolar da sen burada olursun inşallah
WassAbi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()İnşallah kardeşim ama bu dönem zor ilerleyen dönemler de düzgün yönetim le 7 lere dönecek ama emin ol
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()15 gün 1 aya olsun bak neler neler oluyor
Tuttu_Fırlattı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Olur gece serin yerde yat üstünü örtme 12 de olur 14 de. Ya kardeş bu soruyu sormak suan sacma olduğunu sende biliyorsun dolar 10 a yaklastı millet isyanda 12 olursa iç ayakkanma çıkarırlar bu kadar kısa surede olursa
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)