Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:32108,593 Gram & Puan birleşimi
Başarı:337. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Bunlar yarın öbür gün faiz artırımına gider 2022 de hata ettik derler çıkarlar işin içinden nasıl olsa külfetini millet çekiyor
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Bizimkiler gelişmekte olan ülkeleri tanımıyor gelişmiş ülkeyiz diyor faizi indirince gelişmiş olacagız sanıyor
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Geri kalan yüzde 49 un destekledikleride sıra bize gelsede bizde yesek diye bekliyor o yüzden hepsinin değişmesi lazım
Bjk3460 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Yurt içi satışı durdurup yurt dışına be varsa satma peşindeler ondan sonra ben ekonomistim de bu millet halk ekmek kuyruklarına girer oldu 20 senede yaptığını 3 ayda yok etti
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ben ekonomistim demiştir. Bana güvenin 1 dolar 1 tl olacak demiştir. Biraz sohbet edelimde icraat yapacaklar sansınlar demiştir ama eminim ki halk fakirleşti birseyler yapalım dememiştir ceplerimizi dolduralım demiştir
sinekvalesi1966 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Faizi pas geçmek için izin almaya çalıştılar bence ama nafile
Volvox61 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ülkeyi daha güzel nasıl batırırız diye sohbet etmişlerdir
bilge_adam1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Rahat olun ben biraz alıp müdahale ettim bir süre buralarda takılır
-1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Önümüzdeki dönemde 1000 baz arttırım beklentisi bile var bakalım başımıza neler gelecek
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()2-3 güne çıkar gecer
Kimimben06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()10 milyar dolar satarlar faizi indirirler ama sadece mb indirir bankalar değil
ATSIZ25 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()İyilik yapan iyilik bulur seninde iyiklerinib karsılığı bir gün gelir seni bulur
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ():))) adamsın
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()UZUN vade olacaklar kısa vadede olmasını teknikte görebildiysen zaten diyecek birşey yok
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Kendi çapımızda biliyoruz bize yetiyor ama son aylarda teknik olayını bitirdiler sağolsunlar
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Bir teknikçi olarak şunu söyleyebilirim teknik falan işlemiyor boşuna destek direnç söylemeyin bu kur 17 lere gider
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Kesinlikle artık durmaları lazım
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Hangi yaptıkları doğru ki kardeşim mahvettiler tl olarak iş yapamıyoruz
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Kesinlikle
Vagabondboy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Karar vermişler ülkeyi iyice karıştıracaklar