Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Altin.in › Ons $4089.55 › Canlı Altın fiyatları, Döviz, Altın arşivi (27.6.2026 07:46:46)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31925,867 Gram & Puan birleşimi
Başarı:347. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()5.7 lerde acip 5.76 üzerine atarsa cok sikinti olmaz ama gunluk kapanislar 5.6* larda yaparsa sikinti
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()O yüzden tekniko ustad i dinleyip yukselis lerde satmak gerekiyordu ben öyle yaptım rahatim
a_taş için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Gecen gün 5.7 lerden bahsetmistin o yüzden 5.715 emir vermistim oyle bekliyorum
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ben o yüzden full tl de bekliyorum ustad sihirli rakamda aşağı yukarı versen ona gore emir iptal edeyim diyorum
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()O zaman emir kalsin 71.5 gelirse alirim
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Allah a şükür sen ne dediysen uyguladim ve hic terste kalmadim. 3 sene oncesi dahil. Ne dediysen oldu. Cok basit gecen gun yarin hepsi kırmızı olabilir dedin oldu
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Full tl deyim kar görünce satin demistin bende ne varsa sattim :))
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Duzelttim dostum. Milletin derdi para kazanmak vatan deil ondan boyle yapıyorlardır. Şimdi banada dislike atsinlar dert degil.
Altinteknik için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()İptal ediliyor ama yeni emir girilmiyor biliyorum ben
Moonrose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Boşver ustad meyve veren ağaç taslanir. Bugüne kadar senin tavsiyelerin hep bana kazandirdi. Ben sana kefilim
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()@tekniko06 ustad 5.715 emir vardi iptalmi etsek bilemedim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Sıkıntı yok 10 kuruş gapli acar
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()5.777 geliyor :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ne mutlu Türküm diyene.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Piyasa da suanda 5.82 lere kitlenmis satış için cunku g20 den ne çıkacağı belli değil
Muhtarbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Çıkmayan dolar duser. Dolar alacaksan düştük ten sonra diplerde dururken herkes daha dusecek diyorsa al
İsmail_aydin3 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()5.8 gelsin bak nasil satis yiyor
Muhtarbaba için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Sabah ciktigi seviyelere geldi durdu gene satis yerse sasirmayalim
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Az cikis olunca ne güzel muhabbet ler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Bunun peşine 75 gelirse sasirmam