Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Altin.in › Ons $4089.55 › Canlı Altın fiyatları, Döviz, Altın arşivi (27.6.2026 07:46:46)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31925,867 Gram & Puan birleşimi
Başarı:344. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Siz hng fx kullanıyorsunuz
A_AZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ben 139* lerin görülüp yukarı hareket i beklemekteyim. Dediğim flama formasyon u olacaksa
Gram__Ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1401 önemli destek kırılırsa 1398 var
Gram__Ons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ben buraları bekliyordum ama riske girmek istemedim. Gece yazdım 139* ları gormek isteyebilir ama dediğim formasyonun calışmsı baslrsa 5-10 dolar dusus için dip beklerken terse kalabilirdim
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()İnşallah hayırlı sabahlar
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()bu açılış dususleri hep 2-3 dolar yukarı atar genelde
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()2 saate 1410 üzeri inşallah ama ben gider sabahçılar gelsin artık
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ():))) açılış normaldır
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()cinliler acılısı yaptı gene :)))
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()günselim kaptan ne derseo
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()o yuzden diyorum boğa flamasına bakın diye
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()bende senin gibi dusunuyordum ama flama yapacak gibi
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()kesinlikle ama bolinger bandı en azından yaklaşık hareket alanını veriyor
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()kaç gündür onunlada ilgilendim ama onda nerelere düşeceğini bilemiyorsun sadece yukseliş ve dusus cok iyi ve onuda macd veriyor rsi ile birlikte
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()zaten Altın da en iyisi bolinger rsi macd üçlüsü.
özellikle macd 1 ve 4 saatlşkte en iyi indikatör
ama ben genellikle 2 saatlikte bakıyorum cok iyi
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1 dklıkları aç tepkisine bak harika
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()kaç dklık takip ediyorsun
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()macd cok iyi indikatör mutlaka kullanmalısın
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()gramcılar candır :)))
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()3 gün üst üste yeşil olsa yeter :)))
Günselim için cevaplandı (yorumu göster)