Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons 3992.13 › Altin.in › Ons $3991.78 › Canlı Altın fiyatları, Döviz, Altın arşivi (25.6.2026 07:49:32)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31166,3795 Gram & Puan birleşimi
Başarı:346. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ons silkeliyor ta basta demiştim 2 ay en az sabır sart diye1760 trend desteği
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()50 dolar daha beklerim
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()dolar 10 olur bir sıfır atarız olursana 1 dolar 1 tl bu kadar basit :))) saka bir yana inşallah 10 liralar olmaz
DenemeYanilma için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()aşıyı erkenden fiyatlıyor sabır et aynı faiz gibi. bugun 1840 lara gider gib
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Sen kralisin bu isin bilen bilir
tekniko06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bekliyoruz sabırla
Adanaliiiii010101 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Yok hayal değil ama bu sene için erken büyük hedefe bakmalı Haziran a daha var o zaman bu gün leri hatırlarsın o yüzden ekran dan uzakl
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Valla ben yukarıdan gram aldıklarımı 472 den verdim ufak zararına daha asagı dan alayım diye
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ne kadar asagı sonra o kadar çok yukarı sabır inşallah iyi olacak
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ası onayı geliyor alt destekler e devam ediyor durduğu yere bakmak lazım dolar destek olmasa suan 450 idi
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ():))) bunlar yüzünden cogu arkadaş yazmıyor zaten
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Teyit aldı
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()7.86 ve 7.97 yukarı teyit noktaları asamazsa gene asagı devam yani satış fırsat ı olur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Her yerden alınır sabredebilirsen dün 450 beğenmeyen 460 lardan alıyor
Türkiyeizmir için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bu işi çok iyi biliyor sun buralarda harcanıyorsunuz
Aziz7117 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1979 kırsın bakın 1908 nasıl geliyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()O adama hoca deme dinleme 2 sene beklersin sonra
Crm6719 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()7.5 iyi rakam pivot diyelim 7.3 görsede hemen çıkar mb dolar ın çıkışına değil öngören den hızlı çıkmasına karsı şimdi 1 ay sonra 7.9 dan sene bitse kim ne diyecek 8.5 gören 7.9 razı olur buda böyle
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Suan iyi destek herkes asagılara bakmaya başladı bu bence iyi birşey ben 1760 diyordum kimse beklemiyordu simdi herkes orayı bekliyor ama ası o kadar haber oldu 1850 iyi dayandı gene düşse alırım kimse en dipten alamaz parça alıp en dibe kadar bekleyecegiz sonra en yukarı ya kadar sabır edecegiz
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Tskler cümlemize
Roks için cevaplandı (yorumu göster)