Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons 3992.13 › Altin.in › Ons $3991.78 › Canlı Altın fiyatları, Döviz, Altın arşivi (25.6.2026 07:49:32)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31064,428 Gram & Puan birleşimi
Başarı:346. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()32 gram aldıgın için
Zgr14 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Aynı seyi düşünüyorum ama bu hafta yaptırımdan dolayı dolar euro rakip etmeli
Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()hoş bulduk ustadım
Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()onsda en büyük desteğimiz aylıkta tutunması inşallah devam eder
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Allah gönlünce versin inşallah tez kar a geçersin
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()O zaman risk almaya haklısın
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Site çok kasıyor yoğunluk tan
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Tabiki bu al satların iyi ama kademeli iyidir 465 den satıp 2 lira düşüp 470 üzerine atsa idi ne düşünecektin o yüzden parçalı alım satım devam edin sen full alıp satıyorsun risk sana ait karısamam
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()o rakamdan biZde aldık orasının dip olduğuna eminmisin desem ne düşüneceksin
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Parçalı her zaman alınır dip noktasını bulmak zordur
mserdar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()100 bine 440 dan Altın almış olsaydı simdi 4 bin gibi kazanmıştı bide bunu hesap etmek lazım
ErdemDR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bence fiyatlamasına mb izin vermiyor Altın satıp kuru indiriyor lar
sezginakis1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Burayı geçse rahatlıcaz aynı düşüşte beklettiği gibi bekletiyor
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()100 gram üstü 2 iş gününde geri geliyor Pazartesi gelir paran tfx ise
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1848 direnci çok çetin çünkü düşüş trendi başlattı hacimli geçmemiz lazım bilerek muallakta bırakıyor lar
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()2021 i görmeden bitti diyemeyiz
Paradigma_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ası sogutma cihazlarına siber saldırı yapılıyor muş acaba neden
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bugün 1835 üstünde kapatalım bana yeter diyorum tabiki aşagılar olabilir ama ben yukarı bekliyorum bu tepki bukadarla kalmaz sende parçalı alım yap düştükçe
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()dolar yere batsın diyeceğim bu yasıma kadar hiç düştüğünü görmedim yalandan 2 düşüyor 5 çıkıyor boşver 6 ay sonunda dolar 9 olursa onsda 2400 olursa o zaman ne düşünürdün onu hesap et çok kuşkun varsa bir kaç parça çık alttan alım kovala
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Sence düşermi hislerine güven bence biz orta vade düşünüyoruz su an
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)