Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31165,5475 Gram & Puan birleşimi
Başarı:345. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1800 zor gibi artık ama gene kesin konusmayayım
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()hayrlısı diyelim 480 ler gelince satıp kovalarım 24 aralıga
tufan7474 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()up up diyelim :))
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()satış yapmadım düşerse alırım ama suanda gayet iyi duruyor bekleyeceğim
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()sakin sakin hep iğne iğne sonra cubba aşağı az soluklansın sonra çıksın
Traderxxl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()tbrk ederim güzel analiz
_Siyah_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1900 lerde bakacağım ne olacak ona göre karar vereceğim
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()hayırlısı inşallah bakalım nerelerden döner o zaman hareket edersin ama 481 üzerinde kalıcı olursa almanı dilerim
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1853 geçerse 1863 e gider
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()busefer giderse iyi olacak
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()nasıl iyi gdiyormu böyle
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ():)) 1848 üzerine atmalı suanda 2 nci 4 saatlik bekliyorum 1844 üzerinde
Terapist3531 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()evet ağır ağır iyidir
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()eyvallah kardeşim benimde sevgim saygım sonsuz biz dostuz
Akhenaton1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Kardeşim takılıyorum Allah gönlünce versin inşallah
Akhenaton1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1848 geçsin sell ler sin :)))
Akhenaton1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1760 üzerindeki ons herzaman iyidir heleki 1824 üzerinde kaldıkça çok daha iyidir
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ons da bu gün itibari ile up up diyorum 1900 bir gözüksün ona göre hareket edelim
Konyalimm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ben ful satmadım zaten her daim elimde bir miktar tutuyorum 458 den aldım gene ek olarak o değilde 24 aralıkta dünyada piyasa lar kapanınca noel için bizimkiler dolar ın tepesi ne sağlam vururlarsa iş değişir
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Sen halen alış yapmadınmı keşke parça da olsa alsaydın
KURAL01 için cevaplandı (yorumu göster)