Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31694,142 Gram & Puan birleşimi
Başarı:339. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ons 2000 iken gram 514 lerde idi suan 440 zaten sattırmak için ellerinden geleni yapıyorlar makaslar açtılar gene
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Makaslar açıldı gene
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Bu hareket asya piyasa sında oldu birde Avrupa yı göreceğiz daha sert tepki bile gelebilir ama dolar ı dizginlemek istemeyebilir ler
ÇANCILAR_PET_SHOP için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()Ucuz olanın alıcısı çok olur dolar pahalı olunca satıcısı çok olur mb arttırıp vatandaş satacak ve mb toplayacak zaten sorun içeride idi bunu farkettiler vatandaş satar mb toplar faiz iner dolar buralarda stabil kalır önümüzdeki dönemde
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Hayırlı sabahlar kardesim ons yukarı hazırlanıyor gibi buralar iyi destek oldu 1760 ları gecersek iyi olacak
Albatros79 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Kuru düşütdükçe alıcı çok ama yükselttikçe satıcı çok yerli elinden çıkarır mb toplar yabancı yiyemez ve inanki kur otomatik düşer
Aresn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Katılıyorum ben dahada yukarı bekliyorum
Aresn için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1737 sağlam duruyor asagıda 1725-1715 var ama yukarı gitmeli cok diplerde takıldı dolar gibi ani patlayabilir
Darphane_burda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()475 den 450 daha asagı inerse millet saldırır dolar a ve Altın a
Darphane_burda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bekliyorum bende
sezginakis1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Artık çarşı Pazar karışacak dolar zirve sonra ons zirve gecen senenin tersi
Darphane_burda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Bakalım yarin ola hayrola
sezginakis1980 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()8 de sabitlende keske o zaman ons u beklerim zaten asıl amacım onsun yeni zirve yapması
sezginakis1980 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ben tfx e girdim ama gene satmayacagım yarın cıkar diye düşünüyorum
eser38 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Ben 1 gram bile satmadım nasıl olacak bu işler :)))
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()o da gelecek inşallah
fizyoterapist_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()ya bu ulkede tersten birgecede çıkarırlar
Beratpaşam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()çıktınmı tersten :))
fizyoterapist_35 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()batancocuk nerede ben demedimmi martta Altın artacak diye
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()develuasyon olacak