Üye adı:isayk
Kayıt tarihi:3 Mayıs 2019
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:9031
Üye puanı:1057
Takipçileri:395
Baktığı sayfa:Ons Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Ons Fiyatı (4158.74) (21.6.2026 05:38:54)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Yürütme/üst düzey yönetim
Yaşadığı yer:İstanbul
Almak satmak sabır ve strateji ister
Gram Altın:5 Gram altını var
Puan:1283,3 Nakit puanı var
T. Puan:31848,72 Gram & Puan birleşimi
Başarı:338. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Konu: Trend 1750 den geçiyor burayida kirmaz heralde
pivot ora bakalımne yapacaklar
Clane için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()rezerv toplarlar dlar zirve yapar yabancı gelir dlr duser derler düşürdük ekonomi iyi ve seçim olur bizim halkımız balık hafızalı oldu unuturlar
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1739 takip edeceğim fibo orayı veriyor kırarsa 1635 leri gösteriyor aylıkta 1739-1867 aralığıdayız su an
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()inşallah kardesim bende tanıdıkları görünce az da olsa yazıyorum yoksa sitei takip ediyorum eski ustad dediklerine fena saldırıyorlar mebal almamak için yazmamak daha iyi.
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()dolar zirve yapacak sonra bence cunku kafaya koydular yabancı çekecekler onlarda gecen zararı 9 Altın da çıkaramazlar
Vedolizim için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()hatamız yorumlara cok takılmak az grafik öğrenip kendi hislerine ve görüşlerine göre hareket etme 1920 gecemeyince içime süphe düştü Allah ta dlar da vardı burdan aşağısı bana da zarar 1760 alımlarım halen duruyor
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()piyasa yapıcıları böyle hep kendileri kazanmak ister
Turker10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()bakalım hayırlısı diyelim
Bartınlı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1750-1450 düşüşü gibi geliyor bana ondan sonra yukarıya zirveye gitmişti
Turker10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()7,15 banada öyle geliyor ama az daha asagı salabilirler stres yaptırmak için ama tepki çıkısını yakalamak lazım
Bartınlı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()aynen adamlar algı ile bak neler yaptı bizimkiler rezerv toplama derdine düştü dlr zirve yapacak sonra ons tparlayacak gecen senenin tersi olur gibi
Fatihsultan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()zaten bir dahaki fed de yukarı olur bencede
Bartınlı74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()hayırlısı tabiki günlükte rsi diplerde halen tepki veremedi haftalıkta aşağıda kaparsa aylık grafikte vay ki vay
Turker10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()1752 kırılırsa 1670 lerde soluklanır
Turker10 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()dediğinin tersini yap kazanırsın
Pejo19 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için isayk yorumu ()çok farketmez artık
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()Konu: haftalık grafik takip edelim

0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()amin cümlemize
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()yok ya bazen acele işlem yapıyorum o zaman zarar bile ediyorum odaklanmayınca zarar oluyor ama kontrollu olunca zarar etmeyiz Allah ın izniyle
Enver34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için isayk yorumu ()bende kalan dlr la alım yapacağım stabilleşsin
Halo27antepli için cevaplandı (yorumu göster)