Üye adı:inalC
Kayıt tarihi:18 Aralık 2016
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:381
Üye puanı:35
Takipçileri:4
Takip edilen:13
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Ama ruslar ile aramızın iyi olması bana hiç güven vermiyor. Ayı yavrusunu... :)
OyaKraliçe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Bence bugün 50 kuruş daha üstten satabilirsiniz
denizmavisi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Büyük risk hocam (bence)
rıza61 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Bunu paylaşırken içim acıyor ama bana göre gerçek bu. tüm bu emtiyalar düşük olsa da kazanıyorduk sonuçta. dolar ın ve diğerlerinin buralarda olması millete fena patlayacak
inalC için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Bence müdahale edecek gücü yok
eczacım için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için inalC yorumu ()Mehmet Bey bu düşüşün devamı olur mu?
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Doğum gününüz kutlu olsun.
guliz için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Bence şu an alım fırsatı var, yat. tav değildir.
ottoman71 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Bunu ben de merak ediyorum
karakaya34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Günaydın 2 gündür tatil ve okulumu özledim. İST
elifbilgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Mehmet hocam kaç tl den alım yaptınız?
Bu arada gözüm hep sizi aradı.
vatansever1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Bende aldım sizinle. satarken de yazar mısınız? Ya da hedef nedir?
elifbilgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için inalC yorumu ()Dayım 3. 71 gibi dolar alınır mı? Yoksa burdan düzeltmeye mi gider ? Teşekkür ederim
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Elif Hocam düşüyor gibi çıktınız mı?
elifbilgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Hocam yazık oluyor. Ülkemin bu kadar sorunu varken...
atacan_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()ElifHocam bu akşam veri vardı dimi
elifbilgem için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için inalC yorumu ()Muhterem Dayım 3. 71 dolar alınır mı?
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için inalC yorumu ()ons ve dolar diyecektim. O kadar aklımızı işgal ediyor ki her şey dolar oldu.
inalC için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Euro için inalC yorumu ()Valla hocam hem dolar hemde dolar yükseliyor. Krize giriyoruz galiba
Dertli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için inalC yorumu ()Tek bir gerçek var; TL de parası olan zarar ediyor. Yani ülke kaybediyor. Yazık bu ülkeye.