Üye adı:imparator19
Kayıt tarihi:8 Ağustos 2019
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:668
Üye puanı:39
Takipçileri:2
Takip edilen:26
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Çorum
Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:13134,24 Nakit puanı var
T. Puan:13134,24 Gram & Puan birleşimi
Başarı:456. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@asimavii abim bende bi ricada bulunsam bmsch ve gesan bakabilirmisin
asimavii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Hamit Altın için imparator19 yorumu ()@K_Ç_B hayırlı cumalar ardyz sorsam 6,01 alımım birde bedellisi varmış sanırım onaylanırsa hissede gidişat nasıl olur
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()hayırlı sabahlar hayırlı cumalar
SERseriALB4Y için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Hasrüs selamlar abim ardyz sattınızmı duruyormu
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Hasrüs hocam bmsch da bekliyoruz demi ortalama düşürmek istersek nere uygun olur
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()halil abim 12.10dan destekledim bakalım hayırlısı olsun
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Borsafinans kardeş sessiz sakin ekmegini yiyom :) hakkını helal et
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Hasrüs size birde karton sorsam malesef 17 ay oldu alton hocamla almıştık ortalamada düşürmedim şimdiye kadar zarar da çok aslında çıkıp hasıra yüklensem mi
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Hasrüs günaydın abim hasır takibe devam demi
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()hayırlısı olsun bakalım nasipse bundan kazanırız inşallah
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Hasrüs hayırlı cumalar abim afedersin ben duramadım bi halt ettim oda elimde patladı şokm zarara sattım bende hasır aldım oda ekside birazda bunda bekleyim beklemeye degermi peki sizce
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Hasrüs hayırlı sabahlar hocam şokm müsait oldugunuzda bakabilirmisiniz 13,99 alış rakamım zarar çogalmadan çaresine baksam
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@K_Ç_B ydek akçeyi şokm bagladım oda biraz zararda
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@K_Ç_B abim karton a bi baksan nerden döner bi yol göstersen 16 aydır canıma yetti
K_Ç_B için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Hasrüs hayırlı akşamlar şokm beklemeye devammı yakalandım biraz zarar yazıyor gidişatı nasıl sizce
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()üstat şokm bakabilirmisin biraz zarar var çıkıp basgz a mı geçsem
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Borsafinans üstat sana zahmet sokm de bi bakabilirmisin alış 13,99 basgz deki karı şokmarkette yemeyelim
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()hayırlı sabahlar şokm hedef varmı kaçtan çıksak iyi olur
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()@Borsafinans emegine saglık basgz ve gubr karda lakin elimde yüklü kartn var ve baya bi zararda alış 106 tl beklemeye degermi 16 ay oldu alalı
Borsafinans için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için imparator19 yorumu ()s. a kardeşim ktskr gideri varmı daha yoksa çıkalımmı
SERseriALB4Y için cevaplandı (yorumu göster)