Üye adı:İlhani
Kayıt tarihi:15 Şubat 2018
Durum:Bu üyelik site kuralları gereği iptal edilmiştir.
Yorum sayısı:4163
Üye puanı:547
Takipçileri:32
Takip edilen:1
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Konya
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Hep düşecekse dolar şimdiye eksiye inmeliydi... :))
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()13 aydır hep düşmedi..
5.15 den 6.24 gitmesini nasıl anlatacaksınız.. düşüş olduğu kadar yükselişde var bu işin içinde...
O yüzden alıp satılıyor döviz..
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Sizdede düşecek sevdası hiç bitmedi...
KR_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Yok kardeşim... ama ben birşekikde döneceğine eminim
Beylerbeyii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Güzel analiz... emeğinize sağlık
WithUS için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Mb akşam yükseltip gündüz düşürüyo... düşükken alıp yüksekten satıp dolar çoğaltıyor.
Satım ve alım miktarı büyük olunca piyasa etkileniyor diye bir yazı okudum
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Dönüşü muhteşem olacak :)))
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Şamataya vuran çok maalesef..
Milleti zarara uğratıyorlar.
Aldıkları vebali bilmi6orlar
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Rice adiyorum arkadaşlar TARTIŞMALARINIZI burada yapmayınız... lütfen özelde sataşın birbirinize
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Çok kısa bir görev oldu..
Antep için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Bul biziii dipçiii...
Sitwyi sallayıp gittin. , ..
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Sizin bu fed deki düşünceniz nedir
mehmetgkr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Katılıyorum size
YDGN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Tşk. hocam.. hayırlı geceler
S£RV£T için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Doğru dediniz..
mehmetgkr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Yeni nick le gelirse haberleşelim...
Beylerbeyii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Adamın birebir rakamları tutturması çook enterasan..
Beylerbeyii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Üç haftadır onunla uğraşıyoruz.. :))
mehmetgkr için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()ADMİN bu kadar üye dipci- momentumu isyiyor... AF isteriz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için İlhani yorumu ()Dipçi 5.510 dip yaptı gitti...
Dediği çıkarsa duman olmuşak ağam