Üye adı:ht1976
Kayıt tarihi:10 Şubat 2020
Durum:Çevrimdışı
Yorum sayısı:18612
Üye puanı:5027
Takipçileri:219
Takip edilen:10
Baktığı sayfa:Gümüş Yorumları ve Canlı Grafiği - Güncel Gümüş Fiyatı (97.06) (23.6.2026 02:59:49)
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:29 Ekim 1923
Meslek:Eğitim ve öğretim
Yaşadığı yer:Eskişehir
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Gümüş ons
Senden de Allah razı olsun...
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Gümüş ons
Ben 126dan Dünya'dan aldım... gelirse bir miktarda değerlendirme yaparsın
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Yok kardeşim Allaha emanet kib
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Burada durmaz artık hedef,90 dolar
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Gümüş ons
Biraz önce,86.10 kadar düşmüştü neden almadınız
Kubra_01 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Bende Full gümüş duruyor... bankalarin emanet paraları var... onları kullanım yapıyorum
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Biraz önce 1 dolar aşağıya geldi... tam geldi aldım
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Çok teşekkür ederim Allah razı olsun kardeşim gündüz yattis gece gümüş ons takıp ediyorum... bende full... biraz önce neden almadın...
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Biraz önce 126dan yakaladım...
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Durumlar nasıl kardeşim... elinde Full gümüş inşallah
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Konu: Gümüş ons
Hayırlı olsun kardeşim... rabbim mutlu etsin inşallah
Eso_derler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Çok teşekkür ederim Allah razı olsun kardeşim
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Yok beee gözükmüyor... dünyada saat 03den sonra görürüz
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()86 ons iyi geldi...
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Tamda aldım yükseliş oldu... kaçtan aldığımı saat 03den sonra görürüz
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Bir anda düşerken aldım...
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Çok teşekkür ederim Allah razı olsun çok sağolun kardeşim
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Tamam inşallah kardeşim...
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()Dünya Sabah 10 kadar makasları değiştirme olmaz diye düşünüyorum...
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için ht1976 yorumu ()FIBA da 1.4 TL makas var... bu saatten sonra satıp almak gerçekten çok zor... onun için elimizdeki malları sahip çıkın
SokakFilozofu için cevaplandı (yorumu göster)