Üye adı:horozcu
Kayıt tarihi:12 Nisan 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:10281
Üye puanı:1866
Takipçileri:666
Takip edilen:16
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Bismillahirrahmanirrahim
Gaybı yalnız Allah (cc) bilir.
Sabır açılmaz kapıların anahtarıdır.
parçalı işlem hayat kurtarır:)
Sabır= kazanç
Kanaat=kazanç
İhtiyat=kazanç
Hırs=zarar
Aç gözlülük=zarar
Korku=zarar
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:345147,56 Nakit puanı var
T. Puan:345147,56 Gram & Puan birleşimi
Başarı:31. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()alsat tavsiyesi yok hocam lakin parçalı işlem en güzeli yeni başlayanlar için %50 alınabilir burdaalardan düşerse birde 17 usd den alırsınız ortalama düşer yada 5 eşit parçaya bölün
karman için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()düşmüyorsa yükselir :) bide böyle düşün
izafi için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()7,20 az rakam mı :)
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Peki %50 tl %50 gümüşse :) ne olur
kaptroy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()ben 88 leri bekleyemem yeter yıprattı 4 yıl oldu gümüşe battık çıkamıyoruz
KaraKalem_KeskinKılıç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: bazen hayal kurabilmeli insan
ben baktım eski yorumda 4,43 satış hedefi demişim :) ama 8 li rakamlar gelirse bakmam gözünün yaşına
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: bazen hayal kurabilmeli insan
formasyon oluşmadı henüz hayal aşamasında :)
Esraefe için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()yok mu artıran az destek lazım birazda veri destek verse hani
KaraKalem_KeskinKılıç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()nasıl bir cisim :)
KaraKalem_KeskinKılıç için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: Fincan az eğride olsa dibek kahvesi içilir
satmadım bekliyorum diyebilirim sadece öyle kolay aldılarki milletin elindekini dipçiler her taraftan sardıydı geçen gece 18 usd ler 3,75 ler havada uçuyordu :)
sxman24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: Fincan az eğride olsa dibek kahvesi içilir
estağfurullah hocam bir kapı kapanır bir kapı açılır rızık bu nerden geleceği belli olmaz
hakan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: Fincan az eğride olsa dibek kahvesi içilir
doğru demiş inşaallah aşağı gitmez o halde bugün kritik
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: Fincan az eğride olsa dibek kahvesi içilir
fincanı olana kahve bağdattan gelirmiş
Yedikıta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: Fincan az eğride olsa dibek kahvesi içilir
platine döndü diye biliyorum
hakan33 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: Fincan az eğride olsa dibek kahvesi içilir
geri aldın mı yoksa :)
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: Fincan az eğride olsa dibek kahvesi içilir
üç ay evelde fincan varmış :)
horozcu için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: bazen hayal kurabilmeli insan
hayırlısı izleyelim bakalım ne olacak
Hamdi_ozen için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: bazen hayal kurabilmeli insan
kimin benim mesajlarımı mı sahi ne yazmışım merak ettim bakayım bi :)
Serpila için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: bazen hayal kurabilmeli insan
inşaallah buda olur ekmeğimize bakarız hocam
Kaleli_Turkish_Soldier için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için horozcu yorumu ()Konu: bazen hayal kurabilmeli insan
devamının gelmesi gerek hocam
Muratti35 için cevaplandı (yorumu göster)