Üye adı:Hkaranfil
Kayıt tarihi:12 Ocak 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6886
Üye puanı:608
Takipçileri:20
Takip edilen:17
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Konu: genel yön değerlendirmesi
Hesapta dolar olmadığı için mi alışta sadece TL hesabı cikiyorki
Narkoz1651 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Konu: genel yön değerlendirmesi
Bende küvet kullanıyorum satış dolar secebiliyorum. ama alış dolarla yapamıyorum direk cari hesap çıkıyor alırken ne yapmam gerekiyor acaba
Narkoz1651 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Teşekkürler Erol bey
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Şuan yazan mesajların çoğu onsun salmasiyla alakalı olunca panikledim Dora parite etsem diye dusundum
Kadimdost74 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Düşüş ongorunuz neden acaba 6.73 kusur gümüş alımim var dolar a parite etsem şimdi mantıklı mı marj varken ölürmu lütfen msj yazarsanız sevinirim
Lab_Tek_44 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Adem bey mesela ons çok iyi düştü diyelim TL karşılığı 6.10 olsun ben ful işlem yapmak istiyorum TL ile değilde dolar ile almak istiyorum ama alamıyorum hangi hesabı açmam lazım kuveytte dolar hesabım var satarken dolar olarak satıyorum ama alırken dolar ile alamıyorum
Ademcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Adem bey TL ile 6.74 ten alınmış (ons o an 25,91)gümüsum var bende dolar la alipsatmak ve kursokundan korunmak için nasıl bir yol izlemeliyim banada yardımcı olurmusunuz ne zamandır takip ediyorum ama bir türlü beceremedim
Ademcan için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Kırdı diyebilirsiniz bir kapanış yorumu alsak musaitseniz
CAHIT_OLCAY için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Ustalardan bir kapanış değerlendirmesi gelecekmi acaba bekliyoruz
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Teşekkürler hayırlı geceler
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Bilmiyorum ki şimdi hangisi mantıklı siz olsanız yrd olmadan
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Erol bey hiç parite vapmadim sizce TL ile alıp satmak mi gümüşü dolar a parite etmekmi şuan 6.7... kusurde biraz 20 binlik güneş var elimde banka kapanmadan
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Küvet marj açmış sizdede nasıl arkadaşlar bu saatte
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Allah'ım goztermesin bugün 10 dj da patlattılar şükür burda terstede kalsak geri Altın , gümüş degeri var
Erool37 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Hkaranfil yorumu ()7,85 90 gibi
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için Hkaranfil yorumu ()Kuveytte hem dün akşam 8,01 idi 7 altı için ne dunuyorsunuz
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Hkaranfil yorumu ()Arkadaşlar Kuveyt 1000 dolar a kaç TL vergi alıyor hem kambiyo hemde yüzde ikimi sizlerde böylemi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için Hkaranfil yorumu ()ABD 10 yıllık tahvilleri yukseliyor
Yigit88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Takılmayın
Invincible_lion için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hkaranfil yorumu ()Çok uğraştım bir hafta önce ama yapamadım dolar ı aldık daha sonra aşama aşama yazarmisiniz
Volkan59 için cevaplandı (yorumu göster)