Üye adı:Hera1
Kayıt tarihi:1 Mart 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:6093
Üye puanı:537
Takipçileri:32
Takip edilen:112
Cinsiyet:Kadın
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:İşsiz
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()hata etmemişiz dir dimi. umarım :) kar çok yoktu korktuda kaçtı dedirtmiyim dedim kendime :)
Bu arada endeks i kaybediyoruz. yeniden canlanması gerek
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()herkes tatile mi gitti hiç kimse kalmamış. @bafi36 bereket versin bu arada tebrikler. ben vedalaşamadım. @Denizim_ sen de yoksun hiç ortalarda.
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ():))) bir geldim neler olmuş.
muri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()ay ne güzel bir geri bildirim tşk.
PLTİN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()tamamdır çok sağol. ustayada selam @PLTİN dimi o ustalarımızdan yoksa Bafi mi?
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()burdayım üstat ne güzel olmuş burası yine kaçta yolcu etmeliyim sizce de? kaçı görür
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()sellam kaçda yollamalıyız Ertuğrul?
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ():)) hadi buralarda çok fazla enerji kaybetme martayına şunun şurasında kaç gün kaldı ki? tüm enerjinle yoğunlaş. derslere
Byz_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()hesaplamması önce bölüp alınacak adet dimi? yani onsun geri hareketinde mi kazanıyoruz.
ör: ons 1293 1500 usd karşılığı 36,11 gr alıyorum. kur 41,53 ama ons 1300 e ıktı kur 41,90 a geldi sonra geri döndüğümde 13. usd kazanıyorum teyit etmeniz mümkünmü?
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ():) günaydın soru Bade ye idi ama inanın sabahbenimde dikkatimi çekti ben de düşündüm. yapalımmı? @Denizim_
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()ne zaman dedin ya 5,45 den tersim Bilal kardeş. :(
Byz_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()günaydın herkesede sanada
muri için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()Şİmdi nöbet bitti:) döndüm geri usd ye. (az bir fark la kurtuldum) @bafi36 'yi de yormayayım dedim . bu yaşta hangi birimizle uğraşacak:)) bari yen olmasın şu gün.
Denizim_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()hiç incelemeden geçtim gece dedim usd düşer se sabaha bewlki 2-3 usd kazanırım? kısmet artık
Denizim_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()ben bu gecelik yen e geçtim @Denizim_
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()imk. yok. tsk.
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()acaba neleer oluyor?
bafi36 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()hakikaten babasından da beyefendi bence Annesine mi çekti:)
Denizim_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()yok yazdım şimdi canım.
Denizim_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için Hera1 yorumu ()sen var ya bittin. ! mercekde yetmez dürbün lede baktım
@Denizim_ benim bu kadar güzel bir kızım olsa idi hayatta bu ortak platforma koymazdım. Allah nazarlardan saklasın. Hadi hemen kaldır. Gerçekten çok tatlı peri kızı gibi.
Ertuğrul46 için cevaplandı (yorumu göster)