Üye adı:hepzarar
Kayıt tarihi:25 Kasım 2013
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:35142
Üye puanı:1882
Takipçileri:432
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:85 Gram altını var
Puan:87,3 Nakit puanı var
T. Puan:521010,939 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()efendim burdayım
: ))
mtg1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()dikkattt şu an satış gelebilir
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()cansuuu
sattınmııı
durup durup aklıma geliyor
boşuna dememişler zenginin malı züğürtün çenesini yorar diye
: ))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()malatyaya selam
hemşehri sayılırız
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()malatyadan
alacaksan bile bbütün paranla dalma
vede ne yöne göre gidecek olursa ona göre hareket et bence
vede bence şu an alma
ama sonra benide suçlama
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hepzarar yorumu ()son 2- 3 dolar lık çıkışı gümüş desteklemiyor
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()cansu nerdesinnn
: ): )
fırsat kaçıyor belkide
sattınmı
ben sat falan demiyorum ona göre
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()nerde çelişki varki?
hepzarar için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()paraya kıydım 100 gr gümüş aldım
130 tl 60 krş
: ))
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()15: 00 da yükseliş gelirse ben yükseleceğine daha çok inanacam
galiba tam zurnanın zırt dediği yerde şu an
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()cansu napın sattın mı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()cansub sattın mı
satılş durumuna geldimi rakamlar
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()grafikten düşüş anlıyorum
mucizeler için cevaplandı (yorumu göster)
-1BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()arkadaşlar
ben alımlarınızı az az yapmanızı tavsiye ederim
sonrada aniden fırlarsa bana kızmayın ama
ama aldıktan sonrada düşerse heleki fazla almamışız dersiniz
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hepzarar yorumu ()birisi yorumlayabiilrimi
bu dolar çıkışı abd endeksi kaynaklımı
yoksa bizim borsadan doalyı falan mı
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()bi Yarım gün muhabbeti var
ama saatlerde anlaşamadık henüz
abd yi kaçta açıp kaçta kapatacağımıza dair
mucizeler için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()kapişşş kapiş
: ))
can_su için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hepzarar yorumu ()tam tersi dolar ın yüksek olması sorun bence
can_su için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()üstat zaten 16: 30 24: 00 değilmi bunların çalışma saatleri
13: 00 de orda gece oluyor zzaten
kuyumcu90 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gram Altın için hepzarar yorumu ()arkadaşlar başaka bir forum daha var burdan önce takip ettiğim
orda düşüncelerine saygı duyduğum
daha doğrusu bilinçli olarak yorum yapan bir arkadaşımız dolar ın şişkin olduğunu vede onsun yükseleceğini söylüyor.
tabii bu insanda yanılabilir.
altında olanlara moral olsun diye yazdım