Üye adı:haylazcool
Kayıt tarihi:14 Kasım 2014
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:8188
Üye puanı:508
Takipçileri:67
Takip edilen:15
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Adana
Orman Mühendisi
Orman İşletme Şefi
Orman yangınları ile mücadelede Uluslararası Yangın Uzmanı
2. Çoçuk Babası
Adanaspor Sevdalısı
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10097,67 Nakit puanı var
T. Puan:10097,67 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()İşte müdahale bu toplantı sonrasına hazırlık
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Toplantı kısa sürer adamlar tehtit eder gider
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Görüşme olumsuz geçecek gerginler
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()dolar kaynıyor ama müdaheleden dolayı yay gibi çıkmasa
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Ons düşerde dolar ne olur allah bilir sanırsam müdahaleler engel olamayacak
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Söz istemiyoruz icraat bekliyoruz denilmiş zaten
ZaGoRa için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Bu dolar çok can yakar
0BeğenmedimŞikayet
Ons için haylazcool yorumu ()Ons salacak sterlin gidiyor
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Gram sterlin yok gramı satmıştır tl ile sterline girmiştir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()dolar euro ve sterlin karşında erir gibi
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için haylazcool yorumu ()Cnn geçiyor Mektup ve arabuluculuk talepleri çöpe atılmıştır en iyi cevap barışpınarı haraketi ile verilmiştir. Bugün gelen tekliflerde bunlar kabul görmeyecektir
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Ben bu mektubun sızdırlmasının toplantıya etkisi olacağını düşünüyorum
Cavres23 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Mektup biliniyor ama kamuoyu yeni öğreniyor tüm dünyada konuşuluyor bu sebepten cevap verilmesinde sorun yok zaten
aydoo için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Bence toplantı yapılmadan iptal olabilir mektup işi baya yankı uyandırdı.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Yanlış anlamışım ozaman
Antonio için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Bir arabaya satan kimmiş
Alparslan_6155 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Kardeş bak inan şuan herşey olabilir vebali var ben diyimde yine size kalmış
Çantalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Şu havada bence kimse düşecek 5.4 olacak 6 olacak laflarını bıraksın her ikiside olabilir vebal almaya gerek yok
Çantalı için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Kesin doğru ustad
ilkr06077 için cevaplandı (yorumu göster)
3BeğenmedimŞikayet
Dolar için haylazcool yorumu ()Yarın ortalık çok karışacak teump Beyazsarayda sıkıştı yaptırım diye adama biniyorlar eleştrip hakaret ediyorlar bu mektup sızıyor Türkiyeme baskı yapılıyor anlaş deniyor bu saatten sonra anlaşma olmaz bence Türkiyem ya güvenli bölgeyi boşaltırlar yada operasyon devam der Allahım yardımcımız olsun bu kanı bozuklara fırsat vermesin