Üye adı:hayaletordulu
Kayıt tarihi:6 Mayıs 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3536
Üye puanı:511
Takipçileri:9
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()bir yanlış anlaşılma var benim kafa döviz olayına gitti kusura bakma. ama şu var fiziki altını olan insanların bir çoğu altın al sat işi yapıyormudur onlar yatırmak ister mi istemez mi onların bileceği iş ama senin dediğin olan fiziki altın ile değil de altın hesabı ile yapılmaz mı al sat olayı
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()sistemi eleştirmedin mi kardeşim yatırdığını almıyorsun faizi ile alıyorsun bu birincisi. 2. cisi 1000 tl üzerinden Altın yorumluyorsun demi faizinin üzerine bir de fazlası olursa yükselirse farkını alıyorsun artısı bu mesela. ha eksisi ne dersen kısa süre içinde iniş çıkışlar olursa fazlasını almana engel tabi.
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()işte bu düşünce de tehlikeli neden mi kendiniz diyorsunuz zaten daha fazlası daha fazlası düşüncesi. 1000 oalcağının garantisi var mı her alınan döviz ve Altın dan maksimum kar ediyor muyuz ben sistemi savunmuyorum sisteme de para yatırmam ama bu düşünce de ters bana
salih2837 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()katılıyorum ama bu yatırımlar sadece kişiyi korur yani yine parası olan koruyabilir
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()peki ne yapmak lazım yanlış anlaşılmasın faiz yüzde 70 olsun yine işim olmaz o ayrı mevzu da ne yapalım
Tekirdağlı_Murat için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()çelik hocam kaç olur dolar /tl anlayamadım yazım yanlışı oldu sanırım
celik2119 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()senin gibi boş bir insanla muhatap olmam hataydı zaten
Adaminbiri34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()alım yaptıkları için fed faiz artıracağı için enflasyon yüksek olduğu için ancak buralarda tutabilmiş olabilirler şimdilik
Kartal_1982 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()ben teşekkür ederim efenim :)
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()içimden geçen bu lordum ne yapayım :D
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()tamam siz de yapın tahmininizi o zaman
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()olsa dedim zaten :)
GaziantepLee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()yüklü miktarda dövizim olsa 4-5 kuruş yeterli olur benim için
GaziantepLee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()4-5 kuruş yükseldi görmedin mi :D
GaziantepLee için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()o zaman talebi azaltacaklarını düşündüğümü seyleyeyim benim tahminim bu yönde bakalım göreceğiz yıl sonu geldiğinde kimseye yatırım tavsiyesinde bulunmuyorum şahsi düşüncem
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()haklısın bana YTD yazsaydın bari derken yazmışsın kusura bakma kardeşim ben hatalıyım :D başka da yazmışsan buhar olmuş heralde :D
Still için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()enfalsyona göre hareket etseydi zaten şuan 10,5 Tl olması gerekirdi diye düşünüyorum hesaplıyorum o yüzden enflasyonu baz almadım tahminim o siz de tahmininizi söyleyin işte
koruturk_palmiye için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()Kasım 18,50 Aralık 20,60 Ciddiyim
https://altin.in/still
önce kendin yazsaydın da sonra benden isteseydin keşke :D
Still için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()ben diye yazdım zaten bi yerden bilgi paylaşmadım :D
Still için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()kasım 12,5
aralık 12,5 diyorum ben :)
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)