Üye adı:hayaletordulu
Kayıt tarihi:6 Mayıs 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3536
Üye puanı:511
Takipçileri:9
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()ne boşluğu anlayamdım ne demek istiyorsun 3-5 kuruş düşünce düştü diyorsun 3-5 kuruş nedir ki şu kurda
bu_nedir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()hangi millet kardeşim ben genel anlamda dedim zaten zararda olanlar için mi dedim şunun da farkında olsan daha iyi olur çıktığında zararımı kurtarağım sanıyorsun da çıktığındaki etkisi ne olacak sadece rakam olarak zarardan kurtulduğunu görürsün o kadar
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()çıkması iyi değil düşmesi iyi genel anlamda
bu_nedir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()kar satışlarıdır muhtemelen ytd
A_koc için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()yok olamaz gelen zamlara tepki veriliyor çünkü zamlar da neden geliyor ortada
optio2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()akaryakıt zamlarına tepki gösterenler dolar ın çıkması için ellerini ovuşturuyorlar. trajikomik bir durum
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()eyvallah sağolasın
dogrusubende24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()bu volatilite ney oluyor dostum etkisi nedir bilmediğim için soruyorum
dogrusubende24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()arkadaş dediğine karşılık diyorum ne yapmamız lazım bizi yönetenler ile alakası ney benim dediğimin sen söyle o zaman ne yapmamız lazım
Eryaman42 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()ne yapmak lazım peki
Slayer58 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()eyvallah mennan usta alım gücümüzün artık arttığı günleri görmemiz dileğiyle hayırlı geceler
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()faydası oldumu olmadı mı ben fazla bir yorum yapamam hem ekonomist değilim hem de 6 sıfırın atılmadığı durumda farklı bir şey olur muydu bilemem ama sen ve senin gibi deneyimli daha bilgili arkadaşlar yorumlayabilir
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()mennan usta ben atılan sıfırlara alıştım :) artık kafamda milyon yok başkasını bilemem tabi. alım gücü zaten hepimizin bildiği şey merak ettiğim şey sıfırların atılması çok kolay bir olay mıydı acaba ama önemli değil yine teşekkürler cevabın için
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()hayırlı geceler mennan usta milyon meselesi geldi aklıma. bu 6 sıfırı atmak çok kolay bir iş miydi sizce insanlar diyorya bir sıfır atarız ne olacak gibi söylemler çok basite iniyor
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()ben de onu diyorum işte sadece dolar ın stabil kalmasıyla olmuyor brent petrolün de satabil kalması gerekir ama şu karışıklıkta yerinde saymak bir yana sürekli artıyor :(
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()helal olsun kardeşim para her zaman kazanılır Rabbim sağlık verdikten sonra aynı düşüncedeyiz birilerinin ölmesiyle hele de masum insanların ölmesiyle gelecekse o para batsın gelmesin
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()bir şey soracağım r. usya- uk. ayna görüşmesi akşam saatlerinde olacakmış sitede kimler ateşkes çıkmasını istemiyor kimler istiyor dürüstçe söyleyebilir mi
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()ama mazota gelen zammın diğer ayağı brent petrol lordum :( dolar da yüksek olduğu için brent petrolün her artışı fazlasıyla yansıyor her sektöre. sektörlerin en büyük maaliyetlerinden biri nakliye sonuçta :(
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ():D olay anlaşılmıştır.
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()eee o zaman neden sattın döviz yatırımı Altın yatırımı daha mı cazip geldi hem ben Tl de mi kalmak gerekir dedim
Bjk3458 için cevaplandı (yorumu göster)