Üye adı:hayaletordulu
Kayıt tarihi:6 Mayıs 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:3536
Üye puanı:511
Takipçileri:9
Takip edilen:9
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()doğru diyorsun usta.
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()acaba sadece salgından dolayı bu duruma geldi a. bd mennan usta
Mennan_usta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Ons için hayaletordulu yorumu ()bir söylemle piyasayla nasıl oynuyorlar görüyoruz. brent petrol yönünü aşağı çevir mişti fed bir açıklama ile 20 dolar yükselmesine neden oldu yükseliş beklediklerini söylemişlerdi. r. usya- ukr. aynadan gelecek bir kötü haber piyasalarda onsta yükselişe neden olabilir bir iyi haber de düşüşler olmasını sağlayabilir.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()merak etme gülmeyi de biliyorum. herkes her şeye gülemez senin komik bulduğun şey benim hoşuma gitmeyebilir bu kadar basit bunun neresini anlayamadın da sürekli uzun cümlelerle açıklama yapmaya çalışıyorsun :)
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()arasındaki farkı biliyorum merak etme. misal gül. dür. gül. dür programı mizah dolu değil mi ama yapılan mizahlara da kahkaha atıyoruz değil mi. anlatmak istediğimi anlamamışsın sen komedi ile mizah arasına takılmışsın canın sağolsun.
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()biraz öyle oluyor ha gittim ha gideceğim derken aradan saatler geçmiş :D. niyetim kalp kırmak değil bazı vahim şeyler üzerine mizah yapılması hoşuma gitmiyor sadece. saygılar efenim.
Yıllar_Utansın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()gülmek istiyorsak açalım bir komedi filmi izleyelim en güzeli. herkes aynı şeye gülemiyor olabilir senin güldüğün bana komik gelmeyebilir değil mi :) saygılar.
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()siz hala gitmediniz mi markete :)
Yıllar_Utansın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()evlat lafı olmamış ama canınız sağolsun uzatmaya gerek yok.
The_Bayar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()yok lord öyle değil de neyse uzatmaya gerek yok vahametin herkes farkında zaten alay etmekle de bir şey geçmiyor demi elimize.
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()tamam kardeşim haklısınız gaz. anız mübarek Allah yardımcınız olsun
Yıllar_Utansın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()hem arkadaşın yaptığı ironi olmuyor :D
The_Bayar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()olayı anladık durumun da farkındayız merak etme cevap verdi arkadaş zaten :D senin kadar da rahatsız olmadı
The_Bayar_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()yok o kadar olmadı da o da olur bu gidişle ama korkacak bir şey yok olduğu kadar yapacak bir şey yok.
Yıllar_Utansın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()her gün gidiyoruz markete bu kadar reklam niye :D
Yıllar_Utansın için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()beklerken sıkıntı çekmiyorsanız belki kazançtır sizin için. bol şans
cahit_043 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()bir gün bakıyoruz olumlu mesajlar sonraki gün işler kötüye gitmeye başlamış yazık oradaki masum insanlara oluyor olan umarım bir an önce barış olur.
Lord_of_the_Moneys için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()aynı fikirdeyim zaten o yüzden yaparlarsa 200-300 kadar anca yaparlar diye düşünüyorum
fikirtepeliibiri için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()kkm yetersiz kalabilir ama dostum :)
GEÇİLMEZ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için hayaletordulu yorumu ()olabilir 600 baz da çok sayılmaz şu ortamda ama yaptıkları indirimden fazlasını koymuş olurlar bakalım umarım gereken neyse onu yaparlar
fikirtepeliibiri için cevaplandı (yorumu göster)