Üye adı:Hayalet_adam
Kayıt tarihi:2 Haziran 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12583
Üye puanı:3964
Takipçileri:374
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10456,84 Nakit puanı var
T. Puan:10456,84 Gram & Puan birleşimi
Başarı:522. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Tam dipten aldın tam tepeden sattın borsadan da voleyi vurdun oh mis masallara devam
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Anlat anlat iyi oluyor güzel masallar bunlar
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Takip ediyorum da adam sanki hiç zarar etmeden dipten alıp tepeden satıyor gibi yazıyor çiziyor dürüst ol nerede aldın anında yaz nerede sattın anında yaz kâr ne kadar zarar ne kadar bilsin herkes bakalım nasıl oluyor o iş. Grafik tepe yapar sattım demez düşer adam gelir düştükten sonra tam tepeden sattık der. Dibe iner adam aldım yazmaz grafik tepeye çıkar bu gelir tam dipten aldık şükür der. İşleri güçleri olmayan işlemleri olmuş gibi yapıp milleti keklemek. Masal dinleyecek yaşı geçtik.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Katakulle işlerini hiçbir zaman sevemedim ben öyle şeyler yazılınca tepki göstermeden edemiyorum kusura bakmayın arkadaşlar.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Gümüş sayfasında borsa reklamı yapmasanız çok hoş olur sayın arkadaşlar. Her şeyi kendi mecrasında yazsanız doğrusu budur. Birde her alınanı dipten alıp tepeden satılmış gibi ve her işlemden kârla çıktıklarını yazanlar var komik olmaya gerek yok öyle yazanları kusura bakmasınlar ama hiç mi hiç kale almıyorum ben. Acaba nasıl oluyor da her defasında dipten alıp tepeden satıp her işlemden kârla çıkıyorsunuz? Dürüstçe kârını da zararını da yazanları ayrı tutuyorum arkadaşlar sözüm onlara değil yanlış anlaşılmasın sakın.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Arkadaşlar hepinize iyi akşamlar şimdiden iyi tatiller... Haftaya kaldığımız yerden devam inşallah. Bu hafta da güzel bir takip yaptık haftaya ne olur Allah bilir. Biz elimizden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyoruz ama arada yanılmalar da olacaktır keşke yanılmadan takip yapabilsek hep kâr ettirsek sizlere ancak bu mümkün değil arkadaşlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()50 51 altında kalıcı olmaz ve 54.48 e doğru baskı artarsa iyi olur. Yani yükselen dipler olursa iyi olur. O zaman rasyo düşmese bile ons altın biraz daha yol alacak diye düşünürüm ons gümüş o zaman az daha gider ons altını n da desteği ile ama ons altını rasyo kadar takip edemediğim için net birşey diyemem sadece bu ihtimali de kenarda tutalım takipte kalalım.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Rasyo 77.6 teması sonrası 80.5 e kadar çıkış yapmış. 77.5-7 arasını yazmıştık tam noktasal devam ediyoruz. Şimdi biraz geriye sonra tekrar üste şeklinde 81 82 ye kadar rahat devam edecektir. Kısada düşen bir trend oluştu rasyoda onunda direnç hattı 84.5 85 arası. Bizim dikkat etmemiz gereken nokta 77 ile 77.5 aralığı burası alta atmadığı sürece ons gümüş 54.48 üstü şuan yok altındaki alanı kullanacağız. Ne zaman rasyo 77 altında kalır ben o zaman ons gümüş 55 üstünü yazmaya başlarım hatta 57 58 e kadar devam ederim ama zamanı değil rasyo 77 altını kalıcı olarak görmem lazım bunun için. Buda şuan bence zor olduğu için ons gümüşte aşırı üstleri yazmıyorum. Ezbere iş yok bende.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Kademe 1 dediğim 50 51 alım yerlerinden alınanlar üste çıkınca satılması gerekir diye düşünüyorum. Alım yerleri bana göre şu şekilde, kademe 1 50 51 bölgesi. Kademe 2 48 49 bölgesi. Kademe 3 45 46 bölgesi. Satış yerleri ise 54.48 kadar olan alandır. İsteyen 52 53 arası satışa başlar 54.48 e kadar devam eder. Kısada biraz bi zaman böyle devam eder diye düşünüyorum. Yalnız alta doğru inme durumu daha ağır basabilir bunu iyi takip etmek lazım. Sonra işler değişecektir ama az daha zaman var gibi bu durum için. Şimdilik belli alanı kullanmak mantıklı gibi görünüyor.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Rasyo genel manada 77 78 80 buraların Altın a atıp kalıcı olmadan ons gümüş rahat edemez diye düşünüyorum ben. Ne zaman ki bu dediğim olur o zaman çok daha üstleri konuşuruz burada ons gümüş için. Yakın zamanda sanmıyorum ki olsun bu iş rasyo da. Yinede piyasa belirler tabi biz değil bekleyip görelim bakalım.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Takipçilere şunu tekrar hatırlatmak isterim, arkadaşlar, burada emek verip sizlere bilgi vermeye çalışan kim olursa olsun onlara destek verin ve az bi hatalarında hemen yerden yere vurup sayfadan uzaklaştırmaya çalışmayın. Art niyetli olmadıktan sonra kimse size isteyerek zarar ettirmeye çalışmaz. Olur herkes her zaman herşeyi göremez arada yanılır ama onca emek veriyordur bunları da hesaba katın ona göre yazıp çizin sayfada. Bu emektarlar burada olmasa sadece boş ekrana bakar durursunuz onuda hesap edin. Bu yorumu kötü manada okumayın iyi niyetle yazdım dikkat edilirse iyi olur bence. Saygılar kolay gelsin herkese.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Sen temel tarafları da iyi takip ediyorsun kardeşim bizde temel taraf 0 temelde bir neden sanırım yok gibi ama piyasa hareketli biz grafik olarak takip etmeye çalışıyoruz sizde ara ara temel taraflar hakkında özet geçin sayfaya iyi olur diye düşünüyorum
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Dikkat edin dememdeki sebep 54.48 2 li tepe yapma durumuna karşıdır dostlar. Umarım onu yapmaz.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Nakit yok elimde yoksa iyi alım satım yapardım şu son aylarda. Nasip değilmiş ne yapalım. Alana satana bereketli olsun dostlar. Biz anladığımız kadarıyla yazıp çiziyoruz takibe devam inşallah. Alım için sabredin dedik 54 üstünde ve şimdi ilk kademeyi alıp almamak sizlere kalmıştır artık. İlk kademe diyorum buraya dikkat edin sadece.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Valla kardeşim gidecek yol var daha ama piyasayı görüyorsun çok hareketli bir piyasa var şuan kısada. Ama uzun vade için tabiki yön üste doğru diye düşünüyoruz genel olarak. Ben uzun vadede çok takip etmem aslında ama kademeyi yükseltti gümüş Altın öyle bir izlenim var onun için uzun vadede çok sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Eski yerler geride kaldı artık yeni yerleri yazıp çizeceğiz gibi görünüyor kardeşim.
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Bizimde her analizimiz tutmaz tutacak desek basın bize engeli çünkü doğru olmayan şeyi demiş oluruz size ama amacımız katakulle işleri değil dostlar amacımız parçalı olarak yerini bulduğunuz da alın satın bazen ters köşe de olur ama olsun zaten her hareketi kimse tutturamaz olduğu kadarına şükür edin devam edin gerisi hikâye. Sonuç nasipte olan sizi bulmuş olur nasip olmayan sizi asla bulamaz dostlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Mala aşık olmayın alın satın yerini her zaman tutturmak zordur her hareketi yakalarsınız diye demiyoruz ama genel manada mala aşık olmak iyi değildir uzun vade değilse eğer. Ben bunu bilir bunu söylerim dostlar.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Mal satılmaz diyorlar iyi ama 54.3 4 e çıktı vurdu oradan dibe 50 ye satılsa zarar mıydı sizce?
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Kardeşim sen nerelerdesin sesin çıkmıyor yahu? :) rasyoyu çektiler yine desteğe oradan tepki aldı yine. Ons gümüşü son zirveye taşıyıp yine bir alavere dalavere ile aldılar geri. Bunların oyunu bitmez kardeşim bitmez ezberledik artık biz bunları.
Arkeolog06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Parçalı işlem yap kardeşim hareketli bir piyasa var daha da inebilir bunu da hesaplamak lazım ona göre hareket etmek lazım bence. Ancak kademe 1 için uygun yerler diye düşünüyorum ben daha öncede yazdım takip ettiysen eğer. Kademeli alım satım da kâr az olur ama sağlamlık açısından iyidir zararı pek olmaz kârı sizi tatmin eder mi onu bilmiyorum ama ben her zaman kademeli alım satım derim bilen bilir bizi.
Şafakkk için cevaplandı (yorumu göster)