Üye adı:Hayalet_adam
Kayıt tarihi:2 Haziran 2025
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:12583
Üye puanı:3964
Takipçileri:374
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10456,84 Nakit puanı var
T. Puan:10456,84 Gram & Puan birleşimi
Başarı:521. sırada yer alıyor.
Özet:Başarılı
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
EUR23 Haz 10:30
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Bileşik PMI
EUR23 Haz 10:30
HCOB Üretim PMI
TRY23 Haz 11:00
Yabancı Gelenler
EUR23 Haz 11:00
HCOB Hizmetleri PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Üretim PMI
EUR23 Haz 11:00
HCOB Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Bileşik PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel Hizmetler PMI
GBP23 Haz 11:30
S&P Küresel İmalat PMI
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Rasyo 79 78 bantına inecektir dedim aynen devam ediyor. Bu arada ons gümüş üste atıyor. Ters orantı daha sonra rasyo üste ons gümüş geriye. Kademeli işlem devam edin alın satın mala aşık olmayın.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Rasyo anlık geriye iniyor yazdım çok bu hareketi önce geriye o ara ons gümüş üste sonra rasyo üste ons gümüş geriye diye. Takibe devam...
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()51.53 ü aşması lazım kaptan. 51.87 ye odaklıyım bende. Diyelim ons Altın 4145 devam etti veya 4098 de takıldı. Rasyo da indi 77.7 8 ana trende o zaman da en fazla 52.7 ile 53.3x gibi bir yere tekabül ediyor. Şuan 51.87 karar yeri diye düşünüyorum. Altta 50 ye kadar alan var. 2 usd lik alanı takipteyim. Başta dediğim işler olursa da bir üst kademeye devam eder ama erken henüz.
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Ben yazar sonra kenara çekilir izlerim. Elimde nakit olacaktı var ya ah ah. :(
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()49 dan alınan kademenin çıkışını yapıp yapmamak tercih meselesidir. Kademeli alım satım devam edin derim ben yine. Ama siz bilirsiniz.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Burası alan olarak 77.7 ile 80. x arasına sıkıştı. Yakındır alandan çıkışı.
Hayalet_adam için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Rasyo in az daha alta 79.3 e kadar indin 78 gör sonra çıkarsın.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Ülen amma naz ettin yürü 51.87 ye artık. Orada ne karar vereceksen verirsin. 51.87 52 dibinden dönersin herhalde ama karar yerin orası burası değil.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Profildeki grafiğin hatlarına bakın sürekli yazdığım yerler düşenin direnci ile ana trend desteği arasında sıkıştı rasyo. Bir noktadan sonra orası direnç kırması gerek. O ara ons gümüş sarkma yapar. Ons altını n da durumuna göre ne kadar yapar yine bakarız.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Ons gümüş 51.87 görüp sonra düşme durumunu takip ediyorum biraz altı biraz üstü de olabilir ben noktasal değerleri veriyorum. 51.87 ye odaklıyım şuan. Aşırı gider diye düşünmüyorum oradan yada yakın bir yerden satış gelir altta ise 50 dibine kadar alan var kısada anlıkta. 2 usd lik alanı takipteyim şuan.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Kademeli işlem yapın derim sürekli hatırlatıyorum. Ara ara girer yazar çıkarım güncelleme yaptığım zaman bakıyorum arada. Kolay gelsin.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Profil grafiği değiştim rasyo koydum oradan bakarsınız son duruma dostlar açıklama yaptım orada.
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()51.87 takip!
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Takibe devam...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Yol verdiğimin ardından konuşmam varsa derdiniz sizde bana yol verin ve bir daha yazmayın bana vesselam. Hayde şimdi herkes kendi yoluna...
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Bu vesileyle tekrar hatırlatmak isterim. Arkadaşlar, burada birileri sürekli hakaret ediyor ve sizde buna göz yumuyor ve bunlarla yazışmaya devam ediyor prim veriyorsanız ben size engel atarım bunu da hiç düşünmem. Birileri bunu tuhaf görüyor diye ben yaptığım işi düşünmem. Düşünmesi gereken asıl bu kişilerdir acaba neden biz bu hakaretçileri muhatap aldık diye. Bundan sebep konu üzerine konu açılıyor kapanıyor olay basit neden halen anlamamakta ısrar edenler oluyor acaba? Ben açık konuşuyorum her zaman. Ben bu kişileri sevmiyorum sevmek zorunda da değilim kardeşim. Sorun sevmem. Sorun oluşturan sevmem. Bunlara destek vereni sevmem. Size uymuyorsa bu sizde beni sevmeyin bunu da sorgulamam tercih meselesidir.
1BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Bu arada rasyo 79 dillerine doğru inmiş biraz daha inme durumu belki olur sonra üste bir atak daha gelir düşeni kıramadı onu tekrar dener 80 üstünde bu değer anlık. Ons Altın da 4098 direnç bir üst direnç ise 4145 gibi. Buradaki durumlara göre normalde ons gümüş biraz daha gideri olması gerek bakalım ne yapacak? Biz bunlarla meşgul olalım diyoruz hemen çıkıyor biri laf atıyor bize yine sabretmek düşüyor. Allah bana sabır versin inşallah işim zor. :(
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Ayrıca desteğin için tekrar teşekkür ederim sağol. Biz işimize bakalım artık boş muhabbet çok oluyor meraklısı çok ama benim artık bunlarla kaybedecek zamanım yok.
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Sen bana destek verdiğin an ek sileri almaya başladın fark ettiysen eğer. Etrafını iyi kontrol et kaçaklar var gibi geliyor bana.
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için Hayalet_adam yorumu ()Anlıyorum birşey demedim zaten herkes işine baksın yolu ayrılmış laf atmasın ben atmıyorum ki. Merhabayı kesmişsem adam gibi keser işime bakarım laf atmam daha. Normal olan da budur benim bildiğim.
HÜMANİST_ için cevaplandı (yorumu göster)