Üye adı:hasan38kc
Kayıt tarihi:10 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14990
Üye puanı:965
Takipçileri:22
Takip edilen:43
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:9 Nisan 1989
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11167,09 Nakit puanı var
T. Puan:11167,09 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()eyvah dırek 19 larda abı o zaman :)
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()- 60 dıyor abı erıdı gıttı valla :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abı en kotu trump konusmasında cıkarım :)
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yok ya saka yapıyorum ılla cıkacak :) normalde 12 de kalkacaktım erken kalktım keske kalkmasaydım :))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()sımdı orası oyle ben almadan verınce daha komık oluyor :D :D
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen hocamm :))
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()kahkaha attım evın ıcınde ya bekledım o kadar sonra aldım dustu dedın ya :D :D
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()eyvallah abı sagol ya ılla cıkacakda ha bıraz terste beklıcez :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ya oylede boylede olmaz kı :D :D
olwayslose için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()nasıl becerıyoz her seferınde :D :D
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()saka gıbı ya valla yıne terste kaldık :D :D sımdı gelınce der alım fırsatı verdı gırmedınız mı dıye :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()17:15 gbp İngiltere Merkez Başkanı (BoE) Başkanı Carney Konuşması bı de bu varmıs :)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abı verıler yesıl gozukuyor ama bence dolar la dusuyor :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen abı - 20 dı sımdı - 45 olmus
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()bencede abi ya - 1 den 1. 3 gelmıs gozukuyor
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ohh kralll :)) bende yaptım abıı afoyet olsun
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abi veri iyigeldı ama dolar dan mı dusus
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()dolar :)) bı parca sımdı de sterlın alacam :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()haha :D yok abı rahat ol cıkacak ya :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ben de oyle dusunuyorum :)
Baytahmin için cevaplandı (yorumu göster)