Üye adı:hasan38kc
Kayıt tarihi:10 Mayıs 2016
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:14990
Üye puanı:965
Takipçileri:22
Takip edilen:43
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:9 Nisan 1989
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:11167,09 Nakit puanı var
T. Puan:11167,09 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ya ama yapmadik ki :)) yoo hic komik olmaz bence o kadar duserse :D :D
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()bak bide gidiyor numarasi yapmis :)) bak gel sterlin yukseliyor :))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()dedin abi iste yol belli :) abi dusecekmiymis :D :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abii gunduzden dedin 78 79 diye beklemeye gerek yok gii burda kaldo :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ya ama vermedim ki o tebaa dir dedim :))) iyi gecelerr :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ekonomiye yon verecek abi :))
gnlde için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()haha :)) etme eyleme :))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ama diger mesajda kurtardim :) kral hala yok ama :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ():))) tebaa ama abi o ya :) ara sira trene katiliyor :)
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abi dusul verelim bario :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ya ssnin iyiligin icin :))) birsey olmucak vunki :D
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()iyi bakalim :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()ekonomiye yon bile veriyordur be abi :)))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yellen olsa iyi oluyordu abi :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()bi parcadsn baska almadin demi tebaa :)
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()abi bi anda dedim sende :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aman bak bi cevap yazmado :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen geldinn :))
Amatist için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()yani abi bi degiksiklik olsun :D zaten bisey cikmiyor çinden :D
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Sterlin için hasan38kc yorumu ()aynen abi aman :))
Eral07 için cevaplandı (yorumu göster)