Üye adı:HandeAy
Kayıt tarihi:17 Ekim 2017
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:7384
Üye puanı:603
Takipçileri:82
Takip edilen:12
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel Hizmetler PMI
USD23 Haz 16:45
S&P Küresel İmalat PMI
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Hocam üstadlarımız daha iyi bilir. ortalamanız kaç?
acemi99 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Haydi bakalım inşallah Hocam. tersten çıkınca dörtte üç sterlin e girmeyi düşünüyorum
Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Zaman geçirdiğimiz yerler aynı. bu durumda zavallı aktör oscarını kaptınız :))
akçeli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Aynen öyle. çıksın da bir an önce satış yapalım Hocam
Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Hocam ortalamayı kaça çektiniz?
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Nezaketten anlamak için medeniyet tarlasında birkaç dönüm otlaması gerekenlere selam olsun
türksoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Bir şey söyleyim mi size bu laflar eskiden yaralayıcıymış. şimdi acıkmam diyenler ambar kurutuyor oturmam diyenler minder çürütüyor. o yüzden cahil cuhelanın eğitimciliğimize saldırması kanalı bir yere varmıyor. daha yeni yöntemler sözler bulun diyeceğim de kapasite sınırlı
türksoy için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Nasılsınız Hocam? haliniz keyfiniz nasıl
emrecan1977 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Cahiller anlayamaz
türksoy için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Tersten çıkmayı bekliyorum Hocam. paramın ipi çözülse al sat yapacağım da maalesef tersteyim. siz ne durumdasınız
Yücel0658 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Ben herkese Hocam diye hitap ederim burada. teşekkür ederim
babilonda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Hocam bu hafta dolar ın gidişatı ne olur sizce?
babilonda için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Hocam selamlar. hala aynı şeyi düşünüyor musunuz
babilonda için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Hayırlı ve bol kârlı olsun
CANNN321 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()İnşallah zararınızı telafi edersiniz. bem dolar dan zarar etmedim ama kârdan zararı çok fazla oldu. Örneğin ne zamandır full dolardayım param resmen zapt oldu. ortalamam yüksekte kaldığı için elime geçenle dolara giriyorum ortalama düşüreyim diye. nihayet 3. 807 ye çektim ortalamayı. kârı geçtim zararsız çıkıp paramın zincirini çözsem yeter. ne fırsatlar kaçtı bu zaman zarfında
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()dolar dan zararsız çıkayım sterlin de düzeltmesini yapsın 3/4 sterline geçmeyi düşünüyorum
BİTİRİMM için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()dolar a aşırı bir baskı var buna rağmen sağlam duruyor.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Hayırlı sabahlar
toq için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()Ortalama düşürme şansınız var mı
Makki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için HandeAy yorumu ()@Rtiger Selamlar Hocam