Üye adı:Halilibo06
Kayıt tarihi:2 Temmuz 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:32518
Üye puanı:4209
Takipçileri:197
Takip edilen:62
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
CAD23 Haz 00:00
BoC Valisi Macklem'in Konuşması
AUD24 Haz 04:30
Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD24 Haz 04:30
Düzeltilmiş Ortalama TÜFE (Yıllık)
AUD25 Haz 04:30
İstihdam Değişikliği Sa
AUD25 Haz 04:30
İşsizlik Oranı Sa
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Ajandayı hazırladım bile. Lot sayısını belirliyorum:)))
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()İnşaAllah kardeşim çok teşekkür ederim.
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Toplam 160-170 arası
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Evet aynen öyle
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()@Eragon_ kardeşim sürekli ekranda olmak stress yapmaya başladı. Nerde alacağım nerde çıkacağım bilmeden Yaradana sığınıp alıp sattık. Şükür borsada zararım yok ama alıp atayım diyorum. Eccük eccük de al sat yaparsam yeterli.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Disiplin şart. bakkal dükkanı işletmek gibi oluyor bizim al satlar :)))
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Ne demek izin bilakis çok mutlu oluyorum. Ahhh seçmeyi bilebilsem. Hangisi ucuz kalmış hangisinin öz kaynakları büyüyor değerlendirecek bilgiye sahip değilim ki kardeşim.
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Hay MaşaAllah çok yüklenmiştim. Ellerine sağlık kardeşim
Hasrüs için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Defalarca okudum yorumunu. Şimdi daha iyi anladım kardeşim. 13 hisseye 10 bin TL az değil mi. 10-15 bin TL al sat için ayırıp geri kalan parayı 13 hisseye dağıtsam mantıklı olmaz mı. Thy
ve akfgy eklesem. Gesan var dursun. Yeo yu azaltayım kar aldığımda. Ondan sonra hiç dokunmadan beklesem. Kafam rahat olur eminim.
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()@ASRN kardeşin dediği bu. Düşüşte değil yükseliş başladığında alınır der sürekli. Bizde düşüşün nerde bittiğini bilmediğimizden almaya başlarız düşüş devam eder.
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Aynen öyle yapıyoruz
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Doğrusu ne söylesene
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Like lar gönderildi idare et :)))
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Anlaşıldı kardeşim. Ellerine sağlık
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Kar hedefi belirlemek gerçekten çok mantıklı. Hedef kar geldiğinde gönder gitsin. Çok çok teşekkür ederim. Çok aydınlatıcı oldu. Bir defasında yüklü gesan vardı çok yükseldi satıp alttan alayım dedim. Arkasından baka kalmıştım.
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Senin yorumu okuyunca kendimi bakkal gibi gördüm. Plansız programsız Yaradana sığınıp aldım sattım. Yavaş yavaş planlı akmaya satmaya başladım. Çok faydalı bir paylaşım. Şimdi şunu merak ediyorum. Mesela uzun vade için aldığın kağıdı maliyet düşürmek için yükseldiğinde satıp düştüğünde alım yapıyormusun. Ben uzun vade diye aldığım kağıdı maliyet düşürmek için satıp alttan alıyorum. Bazen alttan aldırmıyor arkasından bakakalıyorum.
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Çok çok teşekkür ederim kardeşim. Sağol varol
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Al sat için fazla ayırmıyorum zaten. 10-15 bin TL ile yapıyorum. Çok fazla hisse istemiyorum. 4-5 adet uzun vade yeter. Esen vardı kar alıp çıktım bugün.
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Şimdi görüyorum teşekkür ederim kardeşim
İshakkucuk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Uzun vade yazdığım kağıtlar inşaAllah. Al sat içim hedef ve yayla var
Erdal_262626 için cevaplandı (yorumu göster)