Üye adı:Halilibo06
Kayıt tarihi:2 Temmuz 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:32518
Üye puanı:4209
Takipçileri:197
Takip edilen:62
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Çıkma kal orada yukarı esiyor:)))
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Eccük övsen nolur zarar mı edersin :)))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Dün akşam 1.500 lot aldım zabahınan hemen sattım ez zararla. Çok şükür
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Ona laf yok. O şimdi londrada belki de başka yerde :)))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Şimdi anladım sağol Varol
Erdal_Şehitli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Kesinlikle doğru söylüyorsun
Deryagol için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Söyle kağıtları da üfleyelim :))
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Yaw sende beni öv nolacak :))) hahaaa
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Herşey nasip kısmet. Takip ettiğim en başta olupta sabah almadığım 2-3 kağıt taban. Aldıklarımda da hepsi karda. Nasipten ötesi yok.
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Ya içimde kalmasın söyleyim. Bu sayfada gerçekten çok güzel insanlar var. Kalpleri pırıl pırıl. Böyle sakin saygılı yardımsever gönlü güzel insanlarla asla kaybedilmez. Gerçekten hepinizi seviyorum sizlerle beraber olmak ayrı bir mutluluk. Para kazanılır kaybedilir ama gönülleri kazanıyorsunuz gönülleri.
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()E ) köşeden döner :)))
Yusup için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Satmaaa diim saaa satmaaa :))) gitcek gitcek demi @deniz88
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Essah mı aheyyy aheyyy:)))
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Aynen doğru söylüyorsun kardeşim. Sağol varol
Erdal_Şehitli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Yeoyu satma yaw. Bizimle bekleyiver nolacak demi:)))
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Gerçekten en akıllı iş uzun vade. Bir miktar para ile al sat yapacaksın. Uzun vadeye ekleyeceksin.
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Banka almıyorum ben.
Erdal_Şehitli için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Bölündükten sonra çok fazla gitmedi. Sanırım eli kulağında.
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Eyvallah sağol kardeşim. Almıyorum temem:)))
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Ahh eski aldığım fiyatlara bakıyom da boşu boşuna satmışım.
ilteriş__x için cevaplandı (yorumu göster)