Üye adı:Halilibo06
Kayıt tarihi:2 Temmuz 2021
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:32518
Üye puanı:4209
Takipçileri:197
Takip edilen:62
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Ankara
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Hayırlısı olsun inşaAllah. Bize kağıt mı yok. Nice mühendis kağıtlar doktor kağıtlar tav oldu bize :))) aheyyy aheyyy
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Kesinlikle haklıyım. Seni bu kadar seven insan var. Bu kadar güzel kısmet var mı. Kime nasip olur bu kadar sevilmek yahu. Sakın gideceğim demeyesin. Biz birbirimizi zarardayken tanıdık daaa. Yeter gari etme yardananına gurban olduğum gardaşım. Milyarlar harcasa insan kendini sevdiremez. Bilmezmisin inat dadaşım.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Başla kardeşim bence güzel kağıt. Naktim olursa uygun yerden bende alacam inşaAllah.
FU_lin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Bak bilesin günaha giriyorsun. Ne demek nasipsizim yaaa:(((
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
4BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()@Hakedis2 kardeşim kusura bakma sende inat var. Ben defalarca gesanı ve yeo yu kar görüp full çıktım ama geri aldım. Sen grafik attın orada gördüğün halde inat edip girmedin. Sonra kısmetsizim diyorsun. Kusura bakma sen kısmetsiz değilsin sen inat adamsın. Çünkü kısmetli kısmetsizi RABBİM bilir. Bana kızarsan kuz yahu. Yetti gari. Bırak şu inadı yaw bırakkk. Ohhh be söyledim rahatladım.
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Conse de de ben hata yaptım. Bilmediğim kağıttı. Çok yüklü girdim 5 filandı aldığımda. Kar alıp çıktım şimdi 7.53 ne olmuş % 50 den fazla artmış. Hepsi hepsi 10-15 gün anca oldu.
FU_lin için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()İkisi de 2 ye katlamış. Sen kısmetsizlikten bahsediyorsun günaha giriyorsun.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Barma dan bahsediyor. Orge yi @Hakedis2 söylemişti bize
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Abi sıkıntı kağıtlarda değil ya. Gerçekten değil. Artık kızıyorum sana. Bulduğun kağıtlara bir bak ya. En kötüsümkuda zamanda 2 ye katladı. Hangisi yerinde saydı söylesene gardaşım.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Allah müstehakını versin. Borusu batsın kışın patlar akıllım :)))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Barma var orge yi @Hakedis2 bulmuştu.
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Paranın sevdiği kadın para boruda da olsa farketmez diisen:))) senden korkulur aheyyy aheyyy
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Hahaaa yohhh ben tutmiim üşüyom.
Ben garip ben emekli
Ben yetimemmm :)))
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Boru mu döşeyeceğiz işimiz gücümüz yok mu kış gününde. Heyy Allah'ım ya
Que için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Olmaz kesinlikle burada ismini görmek bile bizi mutlu ediyor. Kağıt almasan da buralarda ol. Grafik filan uğraşma.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()O zaman çıkma çıktığında 1-2 tavan yapsa harika olur. Bazen hislerinle hareket et. Grafik filan dinlemiyor ayılar boğalar develer gardaşım.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Ben bugün @Hasrüs kardeşim manas aldım diye yazdı anında aldım tavan yaptı. Nasip işte görmesem aklımdan dahi geçmiyordu.
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Bir ara hktm uçtu çıkayım mı diye tereddüt ettim ama çıkmadım. Patlayacak gibi
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()İnşaAllah hayrla dönersin
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Halilibo06 yorumu ()Ben bugün tekrar aksen aldım. Baktım niyeti kötü hemen çıktım. Biraz nazlı kağıt belli
Hakedis2 için cevaplandı (yorumu göster)