Üye adı:Hakedis2
Kayıt tarihi:25 Şubat 2022
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:26887
Üye puanı:3485
Takipçileri:220
Takip edilen:80
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Biri pembe taytlı ılık İvedik...
Diğeri küçük ılık Hüsamettin...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Sen tmsn tahtacısına denk gelmemişsin numa dua edersin:) @Alp_58 hocam bilir... :)
fatih_90 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Odas.. kendğm çizdim kendğm terse kaldım ben almayayım milletin ekmeğine mani oluyorum ben başka yerlerde dolsşayım:))
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Conseyi çıkıp odada attım geri geldi diye... odasda terse kaldım
Deryagol3838 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()O çizdiğimdeki fiyat 15 dakika geç geliyor grafik sitesine... dirençler yatay çizgiler bakın sağda sarı kısa çizgiler siyah da var ..
htc54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Alır almaz terse kalınca sinirlerim bozluyor usta:))
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Ben de gaza gelip aldım terse kaldım peee.. :) daha da grafik yok :))
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Bu biliyorum diyenlerden uzak durun hocam:))
htc54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Bereketli olsun hocam ben de girdim de bakalım gidemezse icabına bakarım:)
Mehmet43bjk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()#yayla
@htc54 güzel formasyonlar var hocam en sonda da flama yapmaya çalışıyor destek dirençleri takip edebilirsiniz...ytd...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Hocam öyle diyorlar da .. artık... :)
Mehmet43bjk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()#yatas
@htc54 hocam taa ne zaman çizmiştim bunu ben maşallah kopmuş..bereketli olsun ..ytd..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Yok abla 28e sürecem onu @Eragon_ ustayla birlikte:))
deniz88 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()11.57 kırılma noktası ..
AegeanFB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Alır almaz terse kaldım tüh:)
deLiogLan_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Alır almaz terse kaldım vay arkadaş:) uzuncu değilim usta ben her an her şey yapabilirim :)
Mehmet43bjk için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()İnşaallah abi cumlemizinkini...
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()İnşallah kıracak usta bakalım :)yanılabiliriz tabi.. ytd ..
AegeanFB için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()11.42den daldım ben de abi bakalım:)
Halilibo06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Bu işin standardı yok usta yanışabilirz)
robespierre için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()#ODAS
@Halilibo06 @fatih_90 mçgğzel bir fslam var..11.37 üstünde kırabilir...ben de mi girsem naapsam..:)...ytd...