Üye adı:Hakedis2
Kayıt tarihi:25 Şubat 2022
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:26887
Üye puanı:3485
Takipçileri:220
Takip edilen:80
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Biri pembe taytlı ılık İvedik...
Diğeri küçük ılık Hüsamettin...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: #32226580 Grafik detay ve yorumları
Espriye gel:)) valla hocam ters bir dueum görğnce hemen atıyorum sayfaya şu rallide kimse terste kalmasın yazıktır . belki de çalışmaz ama görünce atmazsan içim rahat etmez.. :( bereketli olsun...
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()#THYAO
@Neriman4605 hocam 113 üstünde güzel..destek dirençleri takip edelim üst kanal üstüne atmaya çalışıyor...ytd...
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Belli olmaz yahu belki gelmez sen takip et.. kaçtan aldın usta?
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Hayırlı cumalar hocam amin diyelim...
htc54 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Dumanlı usta daha iyi bilir bizler çömez usta onların yanında.. :)
robespierre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()İnşallah hocam sizden de razı olsun...
Neriman4605 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Bereketli olsun hocam..
Neriman4605 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Abla yukarı kırdı)
Deryagol3838 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()İlk tavan aldığım hisse ; ) abla fincanı kırdı..
Deryagol3838 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Ben çıktım usta artık geri gelirse sayfaya atarım müsait olunca...
Sselahattin3634 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Hocam yeşilde yukarda fitiller bırakıyorsa anlayın ki satış baskısı var yeşiller aşağıda fitil bırakıyorusa alıcılar baskın demektir .. sizin hissede acaip bir kapışma var :)
robespierre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Usta benim formasyon 105lerdeydş... erken kalktı 117den ben de atladım .. şimdi de çıkıyroum ne yaptığımı da bilmiyorum:))
Sselahattin3634 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Eyvallah usta emeğine sağlık seni güzel yadediyolar burada siz yokken .. güzel bir intiba bırakmışsınız maşallah ..
Dumanlii_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Aynen hocam 189a gitti 117ye indi aldım sonra patron tuhaf şekilde açıklama yaptı hisse gidemiyor...
Klopp için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Formasyon çalışırsa 60lardan çallışmazsa 70lerden sekebilir .. ytd.
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()85lerde flama çizmiştim görmemiş demeli kendisi 80lerde satmış:)
Daisy24 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Atarsa satar ben de önüme bakarım ne bu böyle de mi usta:)
robespierre için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Haberi var da erken satmış şimdi kıvranıyor:)
Daisy24 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Helal olsun .. bereketli olsun .. ; )geri sekerse üzğlek mi:)?
Esadcan1 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Hocam ben 117 ortalama ile çıkıyorum karat süzin daha fazla bekleyecek değilim her gün geri geliyor .. karar sizşn ..
Klopp için cevaplandı (yorumu göster)