Üye adı:Hakedis2
Kayıt tarihi:25 Şubat 2022
Durum:Bu üyelikten istifa edilmiştir.
Yorum sayısı:26887
Üye puanı:3485
Takipçileri:220
Takip edilen:80
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Biri pembe taytlı ılık İvedik...
Diğeri küçük ılık Hüsamettin...
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: Euren umut var gibi
Ralyh grafik attım bak istersen usta ..
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: Euren umut var gibi
Eyvallah usta sağolasın emeğine sağlık görüşmek üzere .. :)inşallah kat kat alırsın ..
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: Euren umut var gibi
Emeğine sağlık sağolasın... :)
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: Euren umut var gibi
Ağzın bal yesin usta böyle konuş canımı ye:))
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: #32313780 Grafik detay ve yorumları

#RALYH
Son dakikalardaki hacim artışı kayda değer ..ytd ..
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Ah usta iştahım kaçtı şu an... :(
Alton için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: tmsn.. çömez karalaması..
Şans usta bakma bir şey bildiğimizden değil ..
Kprenss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()İki haftadır beni yordu girdim çıktım aldım sattım falan derken 5.30dan bir aldım sonra 5.66 ve 5.69 dan tekrar ekledim... yani orta diyelim...
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Biz de her tabanfsn alırız usta...
Kprenss için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Ciddi bir alış geldi usta.. belki kendi almıştır dipten... :)
Azizl için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Retest 5.57 usta onu bugün yaptı sanırım ..
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Ben de bilmiyorum hocam @Eragon_ usta bilir ama ..
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()#VAKFN
Benjo bazlı grafikte önemli bir eşiği geçtik...
5.69 yıllık pivot değeriydi üstünde kapattık..fincan kulp hedefimiz...hayırlısı olsun ..ytd ..
@Hanım_Teyze @Eragon_ @Dumanlii_06 @nilsahara @deniz88 @Deryagol3838 @Halilibo06
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()İdris Nebi 37mln lot satmış eur en... satan satana .. :)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: tmsn.. çömez karalaması..
Brüt var hissede usta zaten...
Dumanlii_06 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: tmsn.. çömez karalaması..
Sabah 12.50den 13.56ya gitti bayadır yüklü satış var hissede ben kademe derinlik göremiyorum bilmem de ama ciddi düşüş oldu buralardan artık dönmeli risk aldım şükür.. inşallah yarın daha da güzel olur her şey .. @Hanım_Teyze bazen indikatörlere bakmıyorum hocam.. risk almam gerekiyor . :(
Kprenss için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: tmsn.. çömez karalaması..
Bereketli olsun usta...
danyell için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: tmsn.. çömez karalaması..
Çok fena çıktı inşallah bitmiştir satışlar...
danyell için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()Konu: tmsn.. çömez karalaması..
Nolmuş eur ene:))
Hanım_Teyze için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için Hakedis2 yorumu ()5.69 üstü başka dünya usta :)
Eragon_ için cevaplandı (yorumu göster)