Üye adı:GÜVENLİ_YATIRIM
Kayıt tarihi:12 Eylül 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:5132
Üye puanı:552
Takipçileri:65
Cinsiyet:Erkek
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Mimar/Mühendis
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
TRY30 Haz 10:00
Ticaret Dengesi
TRY30 Haz 10:00
İşsizlik Oranı
EUR30 Haz 15:00
Tüketici Fiyat Endeksi (Aylık)
EUR30 Haz 15:00
Uyumlaştırılmış Tüketici Fiyatları Endeksi (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Bu benjo hepimize sabah hareketi çekti. Yine giydim dantelli kefebimi diyor sanki :)) ama biz ümitliyiz :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()İki ay sonra kart yolluyorlar ben pek beğenmedim :))
Hakan_demir için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Kaybedenler kulübü, amannn yaşıyoruz sağlığımız yerinde ya koyverir gideriz :))
Haydarbeyoglu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Güzel formasyon :)) bu formasyondan sonra 5.26 garanti :))
rokitansky için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Dut yemiş bülbül formasyonu bence. Daha iyi bak gözünden kaçmış olabilir :))
KaRHaNDeMiR için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Evet çok güzel tutturamamış :))
TONY_MONTANA_scarface için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Boğalar çok sinirlenmiş :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()6 üstü derken kaça düşürecekler
DÖVİZ_USTAT için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Aynen öyle önce nutuk çekiyolar sonra 4.20 gelmeden almam diyo dibi bulmaya çalışıyorlar :))
Tuta için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Okadar olamaz dostum negatif getiri olur. 21.60 zaten enflasyon var faizi 20 ye çekemezler.
MurtinanT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()5.30 üstüne atarsa şelaleciler, vatan millet sakarya edebiyatına geçer :))
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Bu ay geçen aya göre borç ödemeside çokmuş blom öyle diyordu.
MurtinanT için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()5.25 üstüne atarsa ve yerleşirse iyi olur
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Mesleğe bakarsan neden çizdiğimi anlarsın. Tekniğin kıralı bizdedir işimiz bu. Grafikte hangi grafik türünü seçmen gerektiği bile önemlidir. Hazır grafiğe teğet çizimlez grafiğin ölçeği bile herşeyi değiştirir. Yani her gördüğün sakallıyı baban sanmayacaksın. Grafik ekonomide mantıklı sonuçlar vermez fakat muhendislikte kesin sonuç verir.
IPMAN için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Enflasyonla mücadelede en basit yöntem budur :))
Tüpcüfiko için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Birkere gördük daha da görmedik. Bir müsibet bin nasihatten iyidir demiş büyüklerimiz :))
Timurlenk1923 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()İnşallah öyle olur :)) selamlar saygılar iyi kazançlar
Serhado1994 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()5.25 in üstüne atarsa yeni bir banta oturmuş olur. Umarım bu hafta o bantın üstüne atar. 5.30 baya bir destek görevi görmüştü. Bakalım 5.30 civarlarına yeniden dönebilecek mi.
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ():)) çok ciddi bir olaymış gibi lanse ediyorlar ya ben ona hayret ediyorum. :))
Serhado1994 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Dolar için GÜVENLİ_YATIRIM yorumu ()Arkadaşım sen hayatında gragik görmemişken biz exel de grafik çiziyorduk. başkasının grafiğine çizgi atmıyorduk
IPMAN için cevaplandı (yorumu göster)