Üye adı:gurkangg
Kayıt tarihi:25 Mart 2020
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:490
Üye puanı:28
Takipçileri:1
Takip edilen:3
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abla ege seramiğe bakabilir misin
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abi bimas hakkında bir şey demedin?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abi elimde 67 maliyetli bimas var ne düşünüyorsun hakkında
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abla ekgyo ya 2 nin üstüne atınca tekrar bakalım demiştim bir bakar mısın?
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Kerevistaş gıda hakkında ne düşünüyorsun alım yapıyım mı
ilteris için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Yine taban abi
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Elinde kutpo olan var mı
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Hocam elimde kutpo var 2 gündür tavan gidiyor ne düşünüyorsunuz bir de hisse brüt takasa girerse ne olur?
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abla Arçelik lise cam albaratürk naten yorumluyabilir misin
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Bir de bimas ve ekgyo bugun seni çok yordum ama
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abla Vestel ASELSAN bakabilir misin
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Çok teşekkür ederim abla
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Nibaş ve egeseramik tsspor yorumlayabilir misin abla
keten_prenses için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Endesk ilk etapta yüzde 5 ikinci etepta 7 düştüğünde kapanacak eğer düşüş olursa
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()O zaman hedef değiştirdin abi sen 9a da satmazsın artık :)
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abi derası neden satmadın 9dan
ULAŞILMAZ_34 için cevaplandı (yorumu göster)
1BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()BIST 30 hisselerinden al ama bistle çıkar bistle düşer o hisseler
Arazii için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Lot toplamaya başladın mı :)
DevreKesici için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Abi sen çok bekledin kara doymadın kara doymak lazım bazen
erdal262626 için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gurkangg yorumu ()Ben aldıktan sonra 1 tavadan hemen satarım beklemem kara bakarım
cabbarbey için cevaplandı (yorumu göster)