Üye adı:gümüşüm
Kayıt tarihi:30 Mayıs 2018
Durum:Belirtilmedi
Yorum sayısı:9404
Üye puanı:598
Takipçileri:45
Cinsiyet:Belirtmek İstemiyorum
Doğum tarihi:Belirtilmedi
Meslek:Belirtilmedi
Yaşadığı yer:Belirtilmedi
Gram Altın:0 Gram altını var
Puan:10000 Nakit puanı var
T. Puan:10000 Gram & Puan birleşimi
Açıklama: Al/Sat simülasyonu üyelik başlangıcında sistem tarafından verilen puanları kullanarak başarı sıralamanızı yükseltebileceğiniz uygulamadır. Gerçekte herhangi bir maddi kazanç ya da kayıp sağlamaz. Al/Sat simülasyonu altın alış/satışı konusunda siz kullanıcılarımızın hiç bir zarara uğramadan deneyim kazanmanıza aracılık etme amacıyla geliştirilmiştir. Kullanıcıların kendilerini denemek için yaptığı bu işlemlere göre yatırım kararı almamanız konusunda uyarıyoruz.
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Aylık)
USD25 Haz 15:30
Temel Kişisel Tüketim Harcamaları - Fiyat Endeksi (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo TÜFE (Gıda Ve Enerji Hariç) (Yıllık)
JPY26 Haz 02:30
Tokyo Tüketici Fiyat Endeksi (Yıllık)
AUD28 Haz 00:00
RBA Başkanı Bullock'un Konuşması
CNY30 Haz 04:30
NBS İmalat Dışı PMI
CNY30 Haz 04:30
NBS Üretim PMI
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Yıllık)
GBP30 Haz 09:00
Gayri Safi Yurtiçi Ürün (Çeyrekten Çeyreğe)
EUR30 Haz 09:00
Perakende Satışlar (Yıllık)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Bir mesajın geldi kardesim
ons_pons için cevaplandı (yorumu göster)
2BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Yok yine gelmedi(( ben dövizde acemiyken herkesin sattığı yerde alırdım (ne güzel çıkıyor diye) herkesin aldığı yerde satardım (cok düştü diyerek) simdide dövizde çok iyi değilim ama hatalarımı artık görüyorum)) ondan değilse benim avotu sattım yerde sen aldına göre o kadar acemi değilsin kardeşim)))
ons_pons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Tekrar gönderince herhalde yine çıkmaz?
ons_pons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Maalesef açılmıyor kardeşim((
ons_pons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()O zaman senin cevap düsmemis kardeşim
Borsa için ne düşünüyorsun?
ons_pons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()@ons_pons kardeşim alt mesajı sana yazmştımda düsmedimi ki?
gümüşüm için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Borsada ciddi düsüsler bekleniyormş sende böylemi düşünüyorsun kardeşim?
ons_pons için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Piyasada fırsatlar bitmez üzülmeyin
GöNüLYoRGuNu için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Biz alsak çıkmazdı ki!
dddsibel_ için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Sen bilirsin ne deyim
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Gamzem korkutma beni yaa! zaten hep zarardayım(((
gamzeCAN için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Tamam abim sağol
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Abim ozbal için ne dersin?
muratmushab için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Bist (Borsa İstanbul) için gümüşüm yorumu ()Ozbal için de bi yorum alsak?
Professor için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Bittiyse? Az önce yazdıydım çıkmadımı ki?
Bence paranı ikiye böl 1ini simdi 2. sini 2 lerden al sen bilirsin canım
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Sen bilirsin de bence keşke cıkmasaydın
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Bak Gülüm dün 252 lerdeydi simdi 261 sen bilirsin canım
ZGK için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Tesekkürler kardesim
mihanderki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()Bana yazdırdığınız seylere inanamıyorum)) benimki 3 değil? ))) benim yatılı da olsa misafirim çok olur yani yanlış anlaşılmasın ben zaten misafirime hizmetimi hürmetimi severim))
mihanderki için cevaplandı (yorumu göster)
0BeğenmedimŞikayet
Gümüş için gümüşüm yorumu ()O yüzden zamanında bozdurmalı evde bankada sıkıntı Allaha emanet diyelim))
mihanderki için cevaplandı (yorumu göster)